siwek755 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Witam, zamówiłem napęd do Yamaha YBR125 wtrysk 2012 i przysłali mi oczywiście złą zębatkę na przód: 15 zamiast 14 (wg sprzedawcy różnica niezauważalna). W teorii wiem co znaczy +1 na przód, ale czy przy słabym silniku taka zmiana ma jakiekolwiek zalety, biegi będą dłuższe i nie trzeba będzie wajchować czy może moto nie podoła z takim przełożeniem i będzie zamulał? Z góry dziękuję za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ja w cbr 125 jeździłem mając z przodu 1z mniej niż nominalnie i wtedy jeździło się najlepiej. Testowałem też wariant z 1z więcej niż seria ale to totalnie się nie sprawdziło. Różnica była bardzo wyraźna, te silniki są dość słabe zatem nie ma sensu im utrudniać życia. Mówiąc w prost moja cbr 125 mając 1z więcej niż seria strasznie zamulała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Jeden ząb z przodu to jak 3 z tyłu. Różnica jest spora, szczególnie przy mniejszej pojemności. Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.