Skocz do zawartości

Problem z regulatorem-rozbieranie slinika od strony sprzegla


nufry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po podlaczeniu elektronicznego regulatora napiecia do mojej MZ TS 250, regulator po chwili zaczyna sie nagrzewac, a w koncu rozladowuje sie aku. Regulator dostalem, mial bys sprawny? moze dlatego tak sie dzieje ze jest on spieprzony ?? Podlanczam w ten sposob: "Wzb do opornika

+6 do akumulatora

Uzn szcz do szczotek

ten przewód który szedł z do styku 61 połacz z Uszcz.

Blaszaną część regulatora obowiązkowo na mase. " wie ktos gdzie lezy przyczyna takiego stanu zeczy ??

 

2. Musze zdjac dekiel od strony sprzegla, i dostac sie do simeringu, tego na sprzegle bo chyba z tamtad zasysa mi olej, i mam caly czas swice czarna - nie pomaga regulacja gaznika ;) mojej pytanie? na co zwrocic uwage, podczas rozbierania? jak zalozyc zpowrotem sprzeglo tak aby sie nie slizgalo? moze trzeba wymienic cos jeszcze?? gdzie moge kupic oring? co uszczelnia walek od zmiany biegow? caly czas cieknie mi tam olej ?? moze ma ktos jakis patent jak to uszczelnic? ponoc ten oring tam jest, ale dekiel jest wytarty czy cos takiego i przecieka - tak mowil ten co od niego kupilem :/

 

;) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do o-ringu to mozna go kupic w kazdym sklepie motoryzacyjnym, grunt zeby dobre wymiary byly (chyba 20x2) ale tak szczerze powiedziawszy to ja kupilem nowy i nic nie pomoglo. Dopiero jak nastepnym razem skladalem lewy dekiel to napakowalem tam sylikonu ;) pomoglo, juz nie cieknie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silikon zawiele tam nie pomoze bo wałek sie obraca a silikon jak wiadomo jest do uszczelniania dwóch elementów nieruchomych wzgledem siebie, a wałek przecież obraca sie wzgledem dekla. lepiej zastosowac gróbszy oring tz. srednica zewnetrzna taka sama ale zewnetrzna mniejsza od orginała.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silikon zawiele tam nie pomoze bo wałek sie obraca a silikon jak wiadomo jest do uszczelniania dwóch elementów nieruchomych wzgledem siebie, a wałek przecież obraca sie wzgledem dekla. lepiej zastosowac gróbszy oring tz. srednica zewnetrzna taka sama ale zewnetrzna mniejsza od orginała.

 

pozdro @

 

masz racje, ale... u mnie dziala ;) juz duzo razy uzywalem kopniaka i jakos nie cieknie (a wczesniej byla plama pod silnikiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...