art Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Od dłuższego czasu jeżdże na świecy z długim gwintem jest to swieca NGK jednak znacznie wyeksploatowana. Czy ma to jakis negetywny wpływ na pracę silnika(to ze ma ona dlugi gwint)? Jaka jest NAJLEPSZA swieca do etki nie patrzac na cenę??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 skorzystaj z opcji szukaj bo ten tematy juz były zarówno szkodliwosc długiego gwintu jak i jakie swiece stosuje sie w etz. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 13 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 podsumowujac to co przeczytalem to tak - nie oplaca sie kupic swiecy za okolo 50 zeta do mz bo mozna to lepiej zainwestowac a na poprawe osiagow nie ma co liczyc ;) :mrgreen: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 no to jeszcze nie znalazłes wszystkich tematów no dobra nie bede cie meczył i napisze ci co wiem na ten temat. 1. Jezeli wkrecisz swiece z długim gwintem d głowicy która jest przygotowana na krótki to po przejechaniu 1000 km mozesz juz swiecy nie wykrecic a jak bedziesz krecił na hama to masz juz po gwincie w głowicy. 2. Ja osobiscie uzywałem trzech swiec NGK - padła po 1 roku(12zł)BOSCH - po 2 godzinach jazdy(12zł)ISKRA - od poczatku tego sezonu i jak narazie do dzis spisuje sie bardzo dobrze i jest na dodatek tania 6zł. Jest to iskra F75 wiec troszke za ciepła bo producent zaleca 80. Poleca ta swiece ale z zielonymi napisami bo z czerwonymi to padały u mnie w motorynce jedna za druga. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Pierwsza świeca jaka była w mojej eci (251) to BOSCH. Później jeździłem na Championie teraz mam NGK i motor moim zdaniem chodzi bez problemów. Wydaje mi się nawet że pali dużo lepiej pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.