Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive 1988r.


Sqel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Od razu przejdę do sedna. Chciałem zrobić prezent dla ojca który jeździł 25 lat temu na moto. Kupiłem w fajnej cenie Kawasaki GPz 305 Belt Drive z 1988r. Cała w oryginalne paliła od strzała jedynie obroty kulały. Przejechałem nią po zakupie do domu około 50 kilometrów i nagle straciła moc aż całkiem zdechła i nie chce zapalić. Rozrusznik kręci światła itp są. Dzisiaj zacząłem przy niej grzebać i zauważyłem, że nie ma iskry. Kupiłem nowe aku + świece i dalej lipa. Rozebrałem moto i ukazał mi się oto taki widok (patrz załącznik foto2). Z magneta wystają jakieś druty po rozebraniu jest takie coś jak na foto 1 tylko w miejscach zaznaczonym na czerwono wystają porwane druty. Jak to się nazywa? I jak to naprawić?

post-74847-0-42918500-1501765353_thumb.jpg

post-74847-0-93522500-1501765360_thumb.jpg

Edytowane przez Sqel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Zamówiłem już impulsator na alledrogo. A teraz pytanie od czego mogły się one uszkodzić? Po zakupie sprzedawca dał mi akumulator z jakiegoś małego motocykla chyba 125 pojemność, tylko bym mógł dojechać do domu. Z tego co wiem był dużo mniejszy od tego jaki ma być w tym moto. Czy może to być przyczyną uszkodzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...