ted1981 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 witam. suzuki gsf 400 brak iskry. drugi moduł podłaczony tak samo brak iskry. na cewkach prad 12 v stały. regulator napiecia 5 v na trzech przewodach przy kreceniu rozrusznikem. dziekuje za pomoc i z gory przepraszm jak cos nie tak bo poraz pierwszy pisze na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Sprawdź kontaktrony w impulsatorach. Co prawda nie znam się na tym akurat bandicie, ale na 90% ma magnetyczne kontaktrony. Można to też sprawdzić znajdując kostkę gdzie impulsatory są wpięte, i ręcznie pozwierać przy wyjętej świecy, Wtedy powinna iskra przeskoczyć. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ted1981 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 dziekuje za podpowiedz . chciałem sprawdzic ale jedyna kostka która wychodzi to czujnik impulsatora@czujnik halla@ czy dobrze myśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...