Pablo97 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Na samym dole gaźnika, od spodu obudowy komory pływakowej jest śrubka do wypuszczania paliwa. Na każdym gaźniku osobno.Chodzi Ci o taki wezyk wspólny na 4 gazniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Chodzi Ci o taki wezyk wspólny na 4 gazniki?Taka śrubka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 No jutro zobaczę dokładnie to.Ale jak mu dam ssanie to lepiej jedzie i więcej obrotów łapie czyli może zbyt uboga mieszanka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 No jutro zobaczę dokładnie to.Ale jak mu dam ssanie to lepiej jedzie i więcej obrotów łapie czyli może zbyt uboga mieszanka?Zasadniczo to skład mieszanki nie przedstawia się tak oo. Więc musiała by już chodzić tak od regulacji. Ssanie daje więcej paliwa przez oddzielną "dysze" paliwową( a raczej kanał). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Hym to co może być przyczyną tego dławienie się to ja nie wiem :((( Tak już bym pojezdzil a tu cZas leci.... Jak jutro twoja rada nic nie pomoże to zadzwonię chyba do mechanika..Tylko ten olej na końcu wezyka do chłodnicy mnie niepokoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.