Skocz do zawartości

dozownik kawasakio kmx 125


Rekomendowane odpowiedzi

a można wiedzieć dlaczego ? bo to nie ma sensu ........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można wiedzieć dlaczego ? bo to nie ma sensu ........

Jak to czemu? Chociażby ze względu na to, że dozownik jest dobry na asfalt(a i to do czasu). Nie zliczę motocykli, które się zatarły przez awarię dozownika. To nie jest pewne rozwiązanie, jest to awaryjny element. Poza tym dozownik niedomaga przy pracy w przechyle, czyli przy wywrotkach, podjazdach i tego typu sytuacjach, które przecież często zdarzają się w jeździe offroadowej. I owszem, ma to sens, bo to tylko zbędny dodatek który przyprawia człowieka o zmartwienia.

 

Co do samego odłączenia dozownika. Można po prostu odłączyć i zaślepić wężyki całego systemu i odpiąć linkę od dozownika, ale żeby zrobić to jak należy wypadałoby wyciągnąć silniczek dozownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Jak to czemu? Chociażby ze względu na to, że dozownik jest dobry na asfalt(a i to do czasu). Nie zliczę motocykli, które się zatarły przez awarię dozownika. To nie jest pewne rozwiązanie, jest to awaryjny element. Poza tym dozownik niedomaga przy pracy w przechyle, czyli przy wywrotkach, podjazdach i tego typu sytuacjach, które przecież często zdarzają się w jeździe offroadowej. I owszem, ma to sens, bo to tylko zbędny dodatek który przyprawia człowieka o zmartwienia.

 

miałem 5 sztuk 2t z dozownikiem -w żadnej nie miałem awari tego ustrojstwa , dt 80 jeździ z nim u kumpla 5 rok nigdy nawet sitko w zbiorniczku nie było czyszczone ......

 

dozownik

-polepsza smarowanie silnika , mieszanka nie leży w baku ( a w masie współczesnych oleji oloej podobnie jak mixol wytrąca się z paliwa i idzie na dno , albo się biodegraduje )

-zmniejsza zużycie oleju ( oszczędności )

-silnik ma mniej nagaru bo prawie każdy dozownik dozuje bardzo mało oleju na wolnych obrotach i nie ma plucia olejem przez wydech zmniejsza się niebezpieczeństwo zapieczenia pierścieni

-silnik lepiej się wkręca na obroty bo na biegu jałowym ma optymalną dla niego mieszankę z olejem ( mieszanka 1:40 czy 1:50 jest kompromisem dla prawidłowego smarowania na pełnym obciążeniu przy braku dozownika natomiast 90% dozowników ma zmienną dawkę oleju zależnie od wychylenia przepustnicxy i obrotów i na wolnych mieszanka może być nawet 1:200 i nie jest to niebezpieczne dla silnika wręcz przeciwnie )

 

nie wiem jaki musi być przechył i jak długo żeby w nim nie smarował , w dt 80 zbiorniczek jest tak skonstruowany że nawet jak postawisz moto do pionu to smok nie ssie powietrza , jedyny przypadek to ekstremalnie długie stoppie z bardzo niskim poziomem oleju.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...