PiotrkonikSM Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Tak jak w temacie znacie kogoś kto ma xr 400 w Bydgoszczy lub okolicach. Chciałem sprawdzić łatwość odpalania sprzętu, rok temu złamalem nogę i mam cały czas drut w środku. Kupiłbym drztke ale nie podoba mi się budowa głowicy na panewkach,ktm exc 400 jest zbyt drogi w utrzymaniu. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrkonikSM Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Witam Tak jak w temacie znacie kogoś kto ma xr 400 w Bydgoszczy lub okolicy? Chciałem sprawdzić łatwość odpalania sprzętu. Rok temu złamalem nogę prawa i cały czas mam drut. Kupiłbym drz lecz nie podoba mi się głowica na panewkach a ktm exc 400 jest zbyt drogi w eksploatacji Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 A w czym masz problem ?Z ustawieniem tłoka czy jak ? Tu masz film jak gość kopie 650 W 400 robisz identycznie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrkonikSM Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Problemu leży w ilości siły potrzebnej do kopniecia xr'ki nie wiem czy moja noga to zniesie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Witam Tak jak w temacie znacie kogoś kto ma xr 400 w Bydgoszczy lub okolicy? Chciałem sprawdzić łatwość odpalania sprzętu. Rok temu złamalem nogę prawa i cały czas mam drut. Kupiłbym drz lecz nie podoba mi się głowica na panewkach a ktm exc 400 jest zbyt drogi w eksploatacji Pozdrawiam PiotrWydaje mi się, że wychodzisz z trochę złych założeń. XR to był bardzo fajny sprzęt ... jak był nowy.Niestety teraz zostały już tylko albo egzemplarze w stanie bardziej bądź mniej agonalnymalbo ceny są zbliżone do ktm'a exc. XRkę o ile jest wszystko dobrze to kopie się bardzo łatwo i jeżeli nie masz problemów z chodzeniem, czy podskakiwaniem na jednej nodze to na pewno nie będziesz miał problemu jej zapalić. Gorzej, jeżeli egzemplarz jest już wyeksploatowany, wtedy to zdrową nogę można sobie połamać. A co do kosztów utrzymania to czy to exc czy xr to nie różnią się one sporo. Jeżeli chodzi o jazdę różnica jest kolosalna, xr to już niestety zabytek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrkonikSM Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Mam okazję na xrke za 9500 z dwoma kompletami kół po remoncie (udokumentowany) z 1999 lub drz s przerobiona na sm z 2004 za 9000. Motocykl będzie używany głównie jako sm. Myślicie że lepiej skłaniać się ku drztce? Tylko ta głowica na panewkach... Odpuściłem exc 400 z powodu mth i szkoda wyczyna na pyrkanie po ulicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.