Tylik Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Witam.Padło mi po raz kolejny w ciągu 3 lat ładowanie prądu w Sc57A 1000RR. :/ (bolączka tego modelu RR) - Jak sprawdzić czy mam uszkodzony regulator napięcia, czy jednak do przewinięcia uzwojenie altka? Zaznaczam że już raz było przewijane uzwojenie - 3 sezony temu, i było aż do dziś OK. Może czas teraz na regulator napięcia nowy?Ładowanie na poziomie 12.35V czyli brak. Nie wiem czy prawidowo mierzyłem miernikiem alternator - napięcie zmienne na cewkach to 1.32V, 1.27V i 0.75V.W jaki sposób to wykonać dobrze? dzięki za pomoc! Edytowane 12 Czerwca 2017 przez Tylik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Tylik...masz jak wół przyklejony temat w mechanice. P.S. Źle mierzyłeś. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Alternator. To bolączka również CBF 1000. Była nawet akcja serwisowa Hondy wydluzajaca gwarancję na alternator do 7 lat. Na forum Hoonda.pl piszą że przewijanie nic nie daje. Krótko potem pada znowu. Ja to przerabialem miesiąc temu w CBF 1000. Kupiłem nowy firmy Elextrex World czy jakoś tak. Zobaczymy ile ten wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zasadniczo mocno przeszkadza dla uzwojenia mały przekrój przewodów łączących je z regulatorem. Nie tylko te Hondy miały z tym problem bo również i wiadro, vtr (te same silniki)Przezwajania nigdy nie uważałem za rozwiązanie problemu bo mało kto posiada odpowiedni drut do tego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 dzięki Panowie.fakt, mój błąd nie zwróciłem uwagi na to pisząc posta nocą :) ja znowu słyszałem by nie ładować się w "nową" chińszczyzne bo to jeszcze gorzej jest - tylko lepiej własnie przewinąć uzwojenie. i bądź tu mądry? co robić mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgibson Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Przewinąć. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to zleć to do dobrej firmy. We Wrocławiu np: "STATOR" wykonuje takie usługi. Ważne jest właściwe nawinięcie i użycie dobrych materiałów izolacyjnych i dobrego lakieru. Należy też pamiętać, że drut nawojowy, występuje z różną izolacją napięciową. Standardowo jest to ok 15-30V, więc jak źle nawiniesz to nastąpi ponowne przebicie. Jest też drut z izolacją na 60V, ale to też nie zwalnia z właściwego nawinięcia :). W Twoim przypadku powinieneś zastosować ten z lepszą izolacją, bo poza wytrzymałością napięciową wchodzi w grę jeszcze temperatura, która w przypadku obu drutów jest różna. Kiedyś te dwa dało się rozróżnić po kolorze izolacji. Jasny brąz słabsza i ciemny brąz wpadający w czerwień lepsza. trochę się tego kiedyś naprzewijałem :)Jak się chcesz podjąć sam to pisz n PW., pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rick Ross Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Czesc sam posiadam takà Honde.Majàc podobne problemy dowiedzialem sie że w 2004 roku w modelu 1000rr byla reklamacja na koła magnesowe ktore zabijaly wszysztkie alternatory po kolei.Bedac w Hiszpanii podczas zamawiania alternatora w sereisie Hondy otrzymalem kolo magnesowe (fly wheel) za darmo.Od tego czasu 50.000 km i no problem.Kolejna rzecz jaką potrzeba to mocna bateria. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Mialem stator elekrexworld w LC4 i szybko padl...kupilem wiec uzywke oryginał i od kilku lat spokoj. W VFR tez mi padł stator..ale kupilem uzywke oryginal i tez kilka lat spokój. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.