derbixxx Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Cześć! Posiadam rzadko spotykany motocykl Yamaha XG250 Tricker, taka mieszanka enduro i triala do cywilnych jazd.Wczoraj wybrałem się na wycieczkę lekko terenową, jeździłem, jeździłem do momentu aż nagle zgasł. Próbuje odpalić, kręcę rozrusznikiem - nic, wbijam neutral i stwierdzam ze kontrolka nie świeci, patrzę na światła - nie świecą. Nic, zero prądu. No to myślę, że bateria padła. Próbowałem odpalić na pych, na 3 próby 1 raz odpalił na 2 sekundy. Zostałem odholowany do domu przez drugie moto (co za przygoda!) i tam podpiąłem pod ładowarkę, pokazuje 75%... poczekałem do 100%, przekręcam kluczyk i dalej nic, zero prądu. Sprawdziłem bezpieczniki, które są wskazane w instrukcji obsługi, bezpieczniki ok - sprawne. Sprzęt dalej nie odpala. Podstawowe pytanie - co może być przyczyną zaistniałej awarii i jak to naprawić, gdzie szukać problemu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 "Próbuje odpalić, kręcę rozrusznikiem - nic" To w koncu rozruszik krecil czy nie krecil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 "Próbuje odpalić, kręcę rozrusznikiem - nic" To w koncu rozruszik krecil czy nie krecil."Wciskam przycisk rozrusznika" i nic. Lepiej :-)? Nie kręci, skrót myślowy, słuszna uwaga. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 No to miernik w dłoń i szukaj przerwy w instalacji. Przez internet nikt ci tego nie znajdzie. Tym bardziej, że posiadasz rzadko spotykany model. Ściągnij sobie serwisówkę z sieci ze schematem elektryki i działaj, bo szkoda sezonu. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Padł akumulator (to, że się laduje to nie gwarancja jego sprawności). Drugi aku na lejcach podłącz ale bez twojego, prosto do klem. Nie odłączaj aku podczas pracy silnika.Brak masy na ramę i silnik.Włącznik kosy, klamki sprzęgła.Tak na początek, jak sprawdzisz to napisz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 W 100 % popieram. Najpierw wykluczyc albo potwierdzic awarie akumulatora, potem sprawdzic klemy i doprowadzenie pradu do motocykla (kable masowy i plusowy), w nastepnej kolejnosci czujniki blokujace prace rozrusznika. jednak w tym przypadku - kompletny brak napiecia po wlaczeniu zaplonu - typowalbym akumulator, upalona masa, zasniedziale klemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Problem rozwiązany! Kostka łącząca stacyjkę z resztą elektryki była w jednym miejscu przytopiona. Kostka została wymieniona i póki co wszystko gro i bucy. Dzięki za wszelkie wskazówki! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.