eloelo Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Sniper77 :CZy ty to robisz specjalnie ????? juz trzeci temat odkopales :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Witam. Temat jest i tak juz na wieszchu wiec nie zaszkodzi zapytac :) Przy giannelli proponuję przełożenie na zębatkach 14/51 - sprawdzone, śmigałem takim, v max 110, z tym że silnik był tip top. Ja mam w pelni odblowana dt80, bez giannelli i za cholere nie chce sie rozpedzac ponad 95km/h na standardowych zebatkach 15/51 :twisted: Moze silnik nie ma sily juz na 6stce ciagnac dalej ? Mozliwe ze po zalozeniu mniejszej zebatki z przodu wzrosnie v-max ? Jakos wydaje mi sie to zupelnie nielogicze... Moze skrzynia w dt'ce jest idealnie skonstruowana aby nie jezdzic ponad 80km/h i poprostu na 6stce nie ma juz zupelnie sily... Pozdrawiam ;):) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Mozliwe ze po zalozeniu mniejszej zebatki z przodu wzrosnie v-max ?zmniejszy się V-max.Załóż zębatki 15/48 i polecisz 120km/h :) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Może silnik ma już swój przebieg...Moja wpełni zamulona dt rozpędza 91kmh ale to różnie raz jedzie 80 a raz 90 dziwnie nie ;) może zalezy na jakiej stacji tankuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Panowie bez jaj prosze ;) To czy zalejesz pb95 a pb98 ma naprawde duze znaczenie. Nie piszcie ze nie bo kazdy dobrze wie ze jest odczuwalna roznica. Ale na powaznie: moze dt na ostatnim biegu nie ma juz sily ? Pinecha zablkowana ja tez smigalem 91 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 To czy zalejesz pb95 a pb98 ma naprawde duze znaczenie. Nie piszcie ze nie bo kazdy dobrze wie ze jest odczuwalna roznica. Odczuwalna różnica to jest w cenie :) No powinna miec siłe. Słyszałem takie ploty żę dt 80 jeżdzą po 120kmh ;) Moim zdaniem jeżeli nawet dt poleci więcej jak 100 to to jest męczenie silnika. Więc zakładajmy zębatki przełożenie w teren i cieszmy sie przyspieszeniem :mrgreen: .A jak chcesz latać szybko to kupuj ściga :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Pinecha Nooo zgadzam sie w 100% :):);)Dt to Dt a nie zaden plastik. Wole smigac 90km/h i miec kuupe funu w terenie :DPozdr. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Słyszałem takie ploty żę dt 80 jeżdzą po 120kmh Latają.. na giannelli, wąskich oponach i dla odrobiny pomocy z 16 bądz 17z z przodu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 k*rw*** zrobcie porzadek z tym tematami o dt nagle jest ich kupa na wierzchu proponuje watek o dt (ten glowny) przylepic a kazdy inny wywalac a jak ktos natretny to ostrzezenie moja dt jechala licznikowe 80 :) i wiecej nie dalo rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.