Jump to content
Andrzej57

BMW R 1200 GS Adventure

Recommended Posts

BMW R 1200 GS Adventure kupiony w polskim salonie. Rocznik 2011. Przebieg 54 000 km. ABS, podgrzewane manetki, immobilizer, alarm. Serwisowany wyłącznie w ASO. Ostatni serwis w kwietniu - wymienione - płyn hamulcowy, olej silnikowy i filtr oleju, olej przekładniowy regulacja zaworów, nowe uszczelki pokrywy zaworów. Do motocykla dodaję komplet kufrów metalowych, tank bag, torbę zastępującą tylne siedzenie, 3 komplety opon ( w tym terenową kostkę), nowe osłony na cylindry. Motocykl wyposażony w nawigację Garmin 5, podwyższoną kierownicę, poszerzona stopkę boczną, osłonę na reflektor. 2 komplety kluczyków plus kluczyk serwisowy. Nr VIN WB1047004 BZY14810. Motocykl pewny, nie miał żadnej przygody. Widoczne ślady użytkowania w terenie, czyli drobne otarcia na osłonach cylindrów co powinno budzić szacunek w tego typu motocyklu :). Sprzedaję bo kupiłem nowy :). Cena brutto 45 000 zł (faktura VAT 23%) Kontakt 501 060 222.

 

post-86038-0-38847100-1496727597_thumb.jpg

post-86038-0-41867000-1496727621_thumb.jpg

post-86038-0-19198000-1496727915_thumb.jpg

post-86038-0-08624200-1496727937_thumb.jpg

post-86038-0-95454600-1496727953_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Widoczne ślady użytkowania w terenie, czyli drobne otarcia na osłonach cylindrów co powinno budzić szacunek w tego typu motocyklu :)."

 

nie bardzo rozumiem - możesz rozwinąć temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Widoczne ślady użytkowania w terenie, czyli drobne otarcia na osłonach cylindrów co powinno budzić szacunek w tego typu motocyklu :)."

 

nie bardzo rozumiem - możesz rozwinąć temat?

Poprzewracał się ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten motocykl ma aluminiowe osłony cylindrów. Przykręcane na 3 śrubki. Poprzedni właściciel lubił jazdę w terenie, stąd są te otarcia. Mam nowe osłony o których pisałem ale nie uważam za konieczne by je zmieniać. Nie jest to motocykl do lansu, tylko do jazdy w różnych warunkach. Łatwo porysować te osłony podczas jazdy po kamieniach, czy lesie. Przejechałem tym sprzętem 7 tys km. Chodzi jak zegareczek, nie mam żadnych obaw co do sprawności motocykla, zresztą jeszcze jeżdżę nim prawie codziennie. Nowy odbieram w piątek lub po niedzieli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...