samolot Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Przeczytałem w internecie, że fabryczny olej Hondy (a raczej Showa) o lepkości 10W nie musi odpowiadać parametrom oleju ze sklepu (dowolnego producenta) o oznaczeniu 10W. Są nawet odpowiednie tabelki porównawcze:http://www.peterverdone.com/wiki/images/a/a7/PVD-ISO-Viscosity-Data.gifhttp://www.peterverdone.com/archive/files/suspension%20oils.pdf No i z tych tabelek wynika, że najbardziej charakterystyce oleju zalanego w fabryce odpowiada olej Motorex Raicing Fork Oil 7.5W. Lać dowolny olej o oznaczeniu 10W i nie wnikać za bardzo, czy jednak tego Motorexa i liczyć na niemal wzorcowe zachowanie zawieszenia po wymianie oleju? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Nie wiem czy pomogę ale w świat motocykli dla PC 35, jest napisane HSF SS-8 0,462 l w każdej goleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.