AndrevGPZ Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Witam! Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w Kawasaki GPZ 400 z 1986 roku, silnik 4 w rzędzie DOHC, chłodzony powietrzem. Samą uszczelkę już mam. Wiem, że zalecana jest również wymiana uszczelniaczy zaworów. Pytanie czy coś jeszcze powinienem wymienić? Myślałem żeby za jedną robota wymienić pierscienie na tłokach bo łyka troche oleju. Gdzie moge ewentualnie zapytać o ich dostepność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Witam! Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w Kawasaki GPZ 400 z 1986 roku, silnik 4 w rzędzie DOHC, chłodzony powietrzem. Samą uszczelkę już mam. Wiem, że zalecana jest również wymiana uszczelniaczy zaworów. Pytanie czy coś jeszcze powinienem wymienić? Myślałem żeby za jedną robota wymienić pierscienie na tłokach bo łyka troche oleju. Gdzie moge ewentualnie zapytać o ich dostepność? W mojej CB chciałem wymienić uszczelkę, ale po otwarciu okazało się, że pierścienie do wymiany. Sprawdzenie łańcuszka rozrządu wskazało, że też trzeba go wymienić. Jak otworzysz silnik, to zobaczysz co jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Tak tak z tego zdaje sobie sprawę, że mogą być niespodzianki ale chodziło mi o takie części których wymiane zaleca producent przy zdejmowaniu głowicy.Gdzie kupowałeś takie części jak łańcuszek rozrządu i pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.