Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicą GPZ 400 '86


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w Kawasaki GPZ 400 z 1986 roku, silnik 4 w rzędzie DOHC, chłodzony powietrzem. Samą uszczelkę już mam. Wiem, że zalecana jest również wymiana uszczelniaczy zaworów. Pytanie czy coś jeszcze powinienem wymienić? Myślałem żeby za jedną robota wymienić pierscienie na tłokach bo łyka troche oleju. Gdzie moge ewentualnie zapytać o ich dostepność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w Kawasaki GPZ 400 z 1986 roku, silnik 4 w rzędzie DOHC, chłodzony powietrzem. Samą uszczelkę już mam. Wiem, że zalecana jest również wymiana uszczelniaczy zaworów. Pytanie czy coś jeszcze powinienem wymienić? Myślałem żeby za jedną robota wymienić pierscienie na tłokach bo łyka troche oleju. Gdzie moge ewentualnie zapytać o ich dostepność?

 

W mojej CB chciałem wymienić uszczelkę, ale po otwarciu okazało się, że pierścienie do wymiany. Sprawdzenie łańcuszka rozrządu wskazało, że też trzeba go wymienić. Jak otworzysz silnik, to zobaczysz co jest do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak z tego zdaje sobie sprawę, że mogą być niespodzianki ale chodziło mi o takie części których wymiane zaleca producent przy zdejmowaniu głowicy.

Gdzie kupowałeś takie części jak łańcuszek rozrządu i pierścienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...