vakos87 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Witam mam problem z yamaha yz125 2000r odbija kopka przy odpalaniu. Jeden wałek już złamany, zapłon sprawdzony i jest za wcześnie po próbach zmiany zapłonu brakuje zakresu nie da się tyle przestawić .czy może to być wina modułu? Mam jeszcze jedną yamaha yz125 z 2002r. i też zapłon jest wyprzedzony i brak możliwości ustawienia żeby punkty się zgrywały ale w tej jest wszystko oki . W zasadzie jak nie przestawiałem zapłon (położenie impulsatora) to lampa stroboskopowa wskazywała że w zasadzie dalej jest tak samo, dziwna sprawa . Czy moduł w YZ opóźnia zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 tam nie da się przestawić zapłonu , stojan ma jakiś tam zakres ruchu ale to nic nie daje więc to że kręcisz a lampa pokazuje to samo to prawdłowa reakcja na 90% moduł na 10% impulsator albo cewka zasilająca moduł daje za niskie napięcie ( będzie odbijać przy słabej i spóźnionej iskrze ) ona w ogóle na zapych pali i jeździ czy nie ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vakos87 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzięki za odpowiedź też brałem pod uwagę moduł. Właśnie zapomniałem dodać że jak otworzyłem pokrywę zapłonu to wypadły trzy śrubki dwie od stojna i jedna od impulsatora oczywiście zmielone.Na popych pali odrazu jeździ normalnie jak na igłę przystało tylko problem z odbijanie kopki i przez to złamałem wałek. Moto ma moc trzyma elegancko wolne obroty.normalnie nim jeździłem zauważyłem ten problem dzień pozniej jak kupiłem jak nie odpalił od kopa to czasmi właśnie odbijal a teraz odbija w sumie co drugie kopniecie czyli problem się nasilił.jak nacisnąć przycisk gaszenia i trzymając go kope to nic nie odbija . U kolegi w yz nic takiego się nie dzieje nawet jak odpalam go dodając gazu ma 2002r wiec moduł inny tak to bym podmienić na testa. Mechanik powiedział ze się nie da ustawić zapłonu ze może magneto nie z tego roku (czyli mechanik się nie zna).tylko dziwi mnie ta możliwość regulacji a nic to nie daje to po co w ogóle to jest.Sprawdzę napięcie cewki ,ściągnę magneto obczaje co tam w ogóle jest. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez vakos87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie sciagniesz magneta , bo go tam nie ma. Co najwyzej mozesz zdemontowac kolo magnesowe.Nie mylcie magneta z kolem magnesowym.Magneto to iskrownik. Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vakos87 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) No to koło magnesowe sprawdzę co tam jest pod spodem czy się nic nie uszkodziło od latających śrubek , jedynie z zewnątrz widać lekko ukruszony impulsator tzn. To tworzywo co zabezpiecza impulsator. Ale to po świętach bo mam wyjazd.chociąż nie wydaje mi się żeby śrubki jakoś tam wpadły bo raczej by już tam zostaly Zastanawia mnie jeszcze moja nie wiedza na temat tego koła magnesowego ten pasek na kole co daje sygnał do impulsatora jak się zbliży do niego mam taki długi a kolega w 2002r. ma krótki po co tutaj taki długi czym to się różni Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez vakos87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.