Mariusz17 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Witam. Moj problem polega na tym że dostaje się benzyna do oleju po wykrecania świec sa one czarne i czy tu chodzi tylko o regulacje dawki paliwa. I po odpaleniu zimnego silnika to na ssaniu ma ok 4tys obrotów a później spada tak do 110.Prosze o poradę.Jest na wtrysku. Edytowane 29 Marca 2017 przez _Monter_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Na pewno pomoże Ci serwisówka. Czy przepalałeś motocykl w zimę? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz17 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Przepalalem ale to zauważyłem teraz a olej i filtr zmieniłem 2tyg temu. I przejechałem 35km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz17 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam nie miał nikt takiego problemu z paliwem w oleju silnikowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Z paliwem w oleju nie jeden ale mało kto miał do czynienia z wiadrem 125 i nikt nie zna rozwiązań układu paliwowego. Zapodaj foty wyjścia paliwa ze zbiornika, układu wtryskowego, może coś dopatrzymy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz17 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Ok jutro zrobię zdjęcia i wrzucę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Ok jutro zrobię zdjęcia i wrzucę Jestem tu na stażu i niewiele jeżdżę, ale miałem w zeszłym roku podobny problem. Pod koniec sezonu świece kończyły się szybko a uszczelka pod głowicą silnika przepuszczała olej. Miałem sprawdzić kompresję, ale nie miałem przyrządu, a najbliższy mechanik miał pracy po pachy i nie miał czasu na takie pierdoły. Na zimę oddałem silnik mechanikowi na wymianę uszczelek głowicy i przy okazji demontażu głowicy okazało się, że pęknięte są pierścienie obu tłoków. Efektem była niewielka konsumpcja oleju i zapychanie się świec. Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.