Skocz do zawartości

Zmiana kierownicy GS500 98'

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chciałbym zmienić swoją dotychczasową kierownicę w GS500e 98' (clipony czy jakoś tak) na szeroką. W związku z tym mam kilka pytań, które cały czas wstrzymują mnie przed zakupem części.

1. Mocowania - gdzieś wyczytałem, że do gsa pasują mocowania tylko ze śrubą M10(prawda?), a do tej pory widziałem same z M12(typu ACCEL BM-02). Czy da się takie mocowanie zamontować bez jakiejkolwiek inwazji w półce?(wiercenie itp)

2. Kable - czy wystarczy inne ułożenie kabli czy konieczne jest kupienie dłuższych?

3. Kierownica - będzie pasować? https://sklep.motormind.pl/pl/p/Kierownica-TRW-Lucas-Srebrna/1687

Jestem dość wysoki 188cm i dłuższa jazda na tej kierownicy jest uciążliwa, a podobno różnica jest ogromna. Na dodatek lepiej to wygląda.

Jest to mój pierwszy motocykl i jestem kompletnie zielony w tych tematach, jeśli coś przekręciłem to przepraszam. Bardzo proszę o pomoc w rozwianiu moich wątpliwości

Potrzebujesz górnej półki z otworami pod risery, same risery i kierownicę dopasowaną do średnicy riserów (standard: 22mm)

http://s3.amazonaws.com/thmb.inkfrog.com/pix/spectrum8/GS4025-5.JPG/600/0

Modyfikacja może być upierdliwa, ale nie musi. Jest kilka rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę

- Wiązka el. - o czym sam wspomniałeś; przewody mogą okazać się za krótkie (choć mało prawdopodobne, a nawet jakby to można na upartego polutować samemu zgodnie ze sztuką)

- Przewód hamulcowy do pompy może być za krótki - wówczas zaleca się wymianę na stalowy oplot

- Linki gazu najprawdopodobniej okażą się za krótkie i motocykl będzie sam wchodził na obroty przy skręcie kierownicą (być może starczy regulacji przy manetce i gaźniku aby "wydłużyć" linkę. Można też zamocować manetkę z regulowanym skokiem i założyć najmniejszą średnicę, ale wówczas minus taki że manetka będzie "długa"

- Ze ssaniem będzie problem

Ogólnie radziłbym poczytać na forach gsowskich bo na pewno ktoś już przerabiał ten temat.