grb Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Siema! Mam obecnie Daelim'a Daystar'a VL 125 Fi z 2012 roku i ciężko jest dorwać części do niego, a mam w planach wymienić filtr powietrza. Czy jeśli silnik jest na wtrysku mogę do gaźnika podłączyć jakiś uniwersalny filtr stożkowy? Nie będzie miało to negatywnego wpływu na prace silnika? Edytowane 6 Grudnia 2016 przez grb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 http://www.wemoto.pl/bikes/daelim/vl_125_daystar/10-12/picture/air_filter_oem/ To na wtrysku w końcu czy gaźniku? Filtr możesz zmienić bez obaw jeśli jest na wtrysku, jeśli gaźnik to powinno się to zestroić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grb Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 O, a ja tyle szukałem... Przepraszam do wtrysku miało być. Teraz już sam nie wiem co z tym filtrem. a Ty jak myślisz? Lepiej włożyć oryginalny? Czy przerobić na jakiś stożkowy i nie mieć problemów w przyszłości z zakupem filtra? Po za tym stożkowy chyba taniej wyjdzie. Jak tak to na co zwracać uwagę przy zakupie filtra stożkowego? Ma znaczenie jego wielkość? Czym się kierować? Czy lepiej pozostać przy oryginale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 O, a ja tyle szukałem... Przepraszam do wtrysku miało być. Teraz już sam nie wiem co z tym filtrem. a Ty jak myślisz? Lepiej włożyć oryginalny? Czy przerobić na jakiś stożkowy i nie mieć problemów w przyszłości z zakupem filtra? Po za tym stożkowy chyba taniej wyjdzie. Jak tak to na co zwracać uwagę przy zakupie filtra stożkowego? Ma znaczenie jego wielkość? Czym się kierować? Czy lepiej pozostać przy oryginale? Stożkowy puści Ci więcej syfu, i oszczędzisz kilkadziesiąt złotych, moim zdaniem nie warto kombinować. W końcu w takim pojeździe jak często zmieniasz filtr? Raz na rok, na dwa lata, a może i rzadziej. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grb Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Racja. Dzięki za odzew! Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.