motoluka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Cześć, dawno mnie u Was nie było. Niestety w tym czasie musiałem sprzedać mój motocykl, ale teraz czas na nagrodę. Poszukuję sprzętu, który docelowo zostanie ze mną na zawsze. Sprzętu, który będę modyfikował pod siebie i szedł w kierunku customa. Na chwilę obecną rozważam dwa podobne cenowo i pojemnościowo modele. A jest to: - Yamaha XV 1900 Raider - Suzuki VZR 1800R Na Suzuki wielokrotnie siedziałem, odpowiada mi gabarytowo, choć dla mnie nigdy motocykl nie jest za duży. Wkurza mnie trochę, że nogi są dość wysoko w stosunku do baku, orzy moim wzroście 190 są prawie w linii baku. Wiadomo będą modyfikacje i tego, ale punkt wyjściowy mógłby być lepszy. Silnikowo obydwa sprzęty oferują bardzo dużo i mi to wystarcza. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia jeśli chodzi o jakość wykonania i spasowania elementów. Czytając fora USA można dojść do wniosku, że Yamaha jest zdecydowanie lepiej wykonana. Cóż tu więcej powiedzieć, każda Wasza opinia bdzie dla mnie bardzo cena, który Wy wybralibyście i dlaczego? Panowie, podejrzewam że Wasza opinia będzie jednoznaczna, ale napiszę. Poszukuję sprzętu, który docelowo zostanie ze mną na zawsze. Sprzętu, który będę modyfikował pod siebie i szedł w kierunku customa. Na chwilę obecną rozważam dwa podobne cenowo i pojemnościowo modele. A jest to: - Yamaha XV 1900 Raider - Suzuki VZR 1800R Na Suzuki wielokrotnie siedziałem, odpowiada mi gabarytowo, choć dla mnie nigdy motocykl nie jest za duży. Wkurza mnie trochę, że nogi są dość wysoko w stosunku do baku, orzy moim wzroście 190 są prawie w linii baku. Wiadomo będą modyfikacje i tego, ale punkt wyjściowy mógłby być lepszy. Silnikowo obydwa sprzęty oferują bardzo dużo i mi to wystarcza. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia jeśli chodzi o jakość wykonania i spasowania elementów. Czytając fora USA można dojść do wniosku, że Yamaha jest zdecydowanie lepiej wykonana. Cóż tu więcej powiedzieć, każda Wasza opinia bdzie dla mnie bardzo cena, który Wy wybralibyście i dlaczego? HD odpada bo ten styl to tylko V-Rod, ale flaszkę gdzieś zgubił 1250 to nie to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Myślisz,że ktoś tu Suzuki poleci :cool: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Nie sądzę, ale na pewno kilka przemyśleń użytkowników np. co do jakości czy możliwości i cen rozbudowy laczka się znajdzie. :) Edytowane 1 Grudnia 2016 przez motoluka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Rider ma wyżej poprowadzony bak i nawet 2 metrowe chłopy "jakoś" na nim wyglądają, o tym że miał wadę fabryczną wiesz na pewno, więc nawet nie wspominam.VZR, to dla mnie potężny piec oblepiony toną jarmarcznego plastiku - oczywiście można go przerabiać, ale to i tak zawsze będzie wielka mydelniczka, ludziska czepiają do niego neony i inne badziewi - do tego chyba nadaje się najlepiej :biggrin: Silnikowo to są 2 szkoły, bo masz chłodzenie wiatrem i cieczą - kwestia co lubisz. Moim zdaniem do sensownej modyfikacji lepszy jest Raider, a jak się nimi jeżdzi to nie mam pojęcia, bo ja tylko oglądałem :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Dzięki kolego za odpowiedź. W kwestii baku bardzo mi pomogłeś. Co do neonów to nie nie haha, ja docelowo walnę laczka szerszego i ładnie przerobię zadupek z jakimś ledem, widziałem raz na internecie ładnie zrobioną zieloną. O wadzie słyszałem, chodzi Ci o 3 bieg? W VZR ogólnie podobno biegi są oporne. Chłodzenia troszkę się boję w Warszawskich korkach. Edytowane 1 Grudnia 2016 przez motoluka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Dzięki kolego za odpowiedź. W kwestii baku bardzo mi pomogłeś. Co do neonów to nie nie haha, ja docelowo walnę laczka szerszego i ładnie przerobię zadupek z jakimś ledem, widziałem raz na internecie ładnie zrobioną zieloną. O wadzie słyszałem, chodzi Ci o 3 bieg? W VZR ogólnie podobno biegi są oporne. Chłodzenia troszkę się boję w Warszawskich korkach.tak o 3 bieg, tutaj paru użytkowników Raidera się udziela, więc oni Ci na pewno tą maszynę pochwalą :cool:VZR ma w serii 240mm kapcia to już jest grubo!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ten wszechobecny plastik w VZR mnie trochę przeraża aczkolwiek nadal walczy na razie tak 60-40 dla Raidera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.