luka9 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 WitamMam problem, otóż ostatnio wymieniałem prowadnice zaworowe w głowicy, wszystko fajnie, zawory dotarte, rozrząd ustawiony, luz zaworowy ustawiony. Wszystko poskładane, odpalam i tutaj następuje zong, otóż silnik nierówno pracuje na zimnym i na ciepłym, z tymże nie jest to taka typowa nierówna praca, wygląda to tak że chwile z 2-5sekund chodzi szybciej i kolejne 2-5 sekund chodzi wolniej, niewiem czy to może być wina zaworów? Gaźnika? napewno nie jest to falowanie obrótów co cykl pracy silnika, tylko co kilka cykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 A jak było przed grzebaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka9 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 przed grzebaniem było ok, zmieniane były prowadnice i uszczelniacze bo już łykał olej nimi, zawory wymienione na nowe, dotarte i sprawdzone czy szczelne. Rozrząd też sprawdzałem jest ok, pozostaje jeszcze raz sprawdzić luz zaworowy i ewentualnie lewe powietrze, powiem też że czuć tak jakby nie miał tyle mocy co przed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.