Techdx Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Tak czterema termometrami mierzyłem dokładnie 81,5 się otwiera 85,7 pełne otwarcie a zamknięcie 79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Jeszcze mam takie jedno pytanie. Czy spotkaliście się z takim patentem że zamiast płynu chłodniczego wlany bardzo rzadki olej? Teoretycznie sporo zalet,wyższa temp. Wrzenia, dostanie się go w przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą do komory spalania wyrządzi mniej szkód to samo do oleju,nie zamarza więc bezpieczny podczas zimowania moto,nie potrzeba układu ciśnieniowego żeby pracował. Wady jakie jakie jestem w stanie wywnioskować to problem z termostatem,wymagałby przeróbki bo olej bardziej gęsty,gumowe węże też by oberwały nie lubią oleju,ciężej byłoby zdiagnozować uszkodzoną uszczelke pod czapką no i olej w razie uszkodzenia uszczelki mógł by być rozrzedzony gdyby walneła na kanale olejowym i wymiana go była by droższa od tradycyjnego płynu. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.