Skocz do zawartości

Honda VF 500. Uszczelka pod głowicą


Techdx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze mam takie jedno pytanie. Czy spotkaliście się z takim patentem że zamiast płynu chłodniczego wlany bardzo rzadki olej? Teoretycznie sporo zalet,wyższa temp. Wrzenia, dostanie się go w przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą do komory spalania wyrządzi mniej szkód to samo do oleju,nie zamarza więc bezpieczny podczas zimowania moto,nie potrzeba układu ciśnieniowego żeby pracował. Wady jakie jakie jestem w stanie wywnioskować to problem z termostatem,wymagałby przeróbki bo olej bardziej gęsty,gumowe węże też by oberwały nie lubią oleju,ciężej byłoby zdiagnozować uszkodzoną uszczelke pod czapką no i olej w razie uszkodzenia uszczelki mógł by być rozrzedzony gdyby walneła na kanale olejowym i wymiana go była by droższa od tradycyjnego płynu. Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...