MaciekRM250 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam!Jestem posiadaczem Suzuki RM 250 z roku 1985...Problem polega na tym iż...Silnik nie wkręca się na maksymalne obroty, zaczyna przerywać, jednakże po ściągnięciu osłony airboxa - silnik pracuje wyśmienicie, szatan... Co zrobiłem aby rozwiązać problem:- Czyszczenie gaźnika,- Czyszczenie Filtra powietrza,- Sprawdzenie dolotu, nieszczelności, lewego powietrza - wymiana króćca ssącego na nowy od dealera suzuki. W crossie siedzi gaźnik Keihin PJ 37 z dyszą główną 165, oryginalnie jest 168. Wydaję mi się że dostaje za dużo paliwa w górnych partiach obrotów.Co wydaje mi się bardzo dziwne patrząc na fakt iż dysza i tak jest mniejsza niż jest oryginalnie. Jaką dysze główną powinienem zastosować? Remont robiony na początek wiosny. Pozdrawiam Maciek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 gaźnik się nie tylko czyści ale też reguluje , próbowałeś ? i to nie tylko wymianą dysz ale też iglicą , śrubką składu mieszanki ........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Ależ oczywiście, gaźnik regulowany składem ;)Przepraszam za nie domówienie....Jednakże za mało przejeździłem aby ocenić kolor świecy a w najbliższym czasie nie będę miał go miał za wiele ze względu na szkołę. Silnik trzyma równe obroty, ładnie z nich schodzi, ładnie się wkręca :) edit:Na każdym rowku na iglicy jest to samo ;) Edytowane 3 Września 2016 przez MaciekRM250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 no to sporo zmienia :D menbrane parzyłeś ? filtr powietrza nie jest czasem bardzo zniszczony nie rozsypuje się gąbka ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Membrana jest okej (sprawdzałem przy wymianie króćca)Filtr powietrza kupowałem nowy zaraz po zakupie motorku i jest w perfekcyjnym stanie, po każdym czyszczeniu nasączany olejem do filtrów w spray'u od Motula :)Nowy problem :)))Brak iskry....Urwał się jakiś kabel od cewko modułu, który podłączony jest do modułu zapłonowego poprzez wsuwkę...Urwał się przy samej cewce (chyba nie da się naprawić)W takiej sytuacji potrzebuję oryginalną cewkę od suzuki czy można zastosować jakiś zamiennik?Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 a masz cewko moduł czy moduł i cewkę osobno ? jak masz cewkę osobno to cewkę można zastosować do chińskie quada czy crossa jak to poznać ? jak kabel do cewki idzie od jakiegoś czarnego pudełeczka do którego trochę kabli wchodzi to na 90% masz osobno moduł i osobno cewkę i wtedy jak pisałem ..... na próbę czy est iskra możesz tam podłączyć cokolwiek nawet cewkę na 6v od trabanta czy ogara , powinno iskrzyć po kopnięciu jeśli reszta jest ok Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Mam osobno, no to mi ulżyło (Taniej będzie :D)Muszę się w takowy zaopatrzyć, w poniedziałek popróbuje :PA więc sprawa wygląda tak: Kupiłem Cewkę uniwersalną do 2t (tak mi powiedział sprzedawca), dodając że musi działać...Podłączyłem, po iskrze ani śladu....Pomyślałem że wykręcę cewkę z kosiarki spalinowej, wyciągnąłem podłączyłem... Jest iskra...Nie mam pojęcia o co chodzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Dobra, temat iskry zażegnany :D(Nowa cewka c;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Witam, Czy to przerywanie na wysokich obrotach może być spowodowane tym iż ograniczniki na zaworze membranowym są maksymalnie odgięte? (Maks- tak żeby zawór wszedł w cylinder) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 F5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 teoretycznie może bo jak membrana stara to na wysokich obrotach nie zdąży się domykać i mieszanka się wraca , ale w praktyce wątpię ...... masz mieszankę w filtrze powietrza czy sucho ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Może troszkę na łączeniu gaźnik - airbox ale to minimalnie, nie że się leje...Jutro spróbuję podgiąć te ograniczniki i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekRM250 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Problem rozwiązany...Okazało się że winowajcą był nieszczelny wydech tzn. Grucha - Cylinder oraz Końcówka wydechu - grucha, uszczelnione... Kręci do końca :)Zamykam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.