Jump to content

Loncin 250 Kopcenie/Dymienie


Recommended Posts

Witam, ( Z góry przepraszam za chaotyczny tekst, ale pisze to któryś raz i chce po prostu napisać zwięźle i na temat)

 

Mam problem ostatnio zakupiłem Loncina 250 (2012 rok) . Na jeździe próbnej niby wszystko ok . Jak potem się okazało w silniku nie było oleju > zalałem nowy > odpaliłem i kopcił > rozebrałem silnik żeby ocenić stan > okazało się, że poprzedni właściciel nie kłamał i został włożony nowy tłok > pomyślałem, że może przez ten kawałek przytarły się pierścionki > zamówiłem > gdy przyszły okazały się minimalnie za grube > kupiłem pilnik igiełkowy i lekko przypiłowałem każde miejsce na pierścienie żeby ładnie weszły> przy okazji rozebrałem zawory żeby ocenić stan uszczelniaczy ( bdb ) > złożyłem silnik > i dalej to samo :(((

 

Stwierdziłem, że kupie teraz cały nowy tłok i szukając go na allegro natknąłem się na tłok do silników loncin chłodzonych cieczą , ten tłok wyglądał jak mój, ale zacznijmy od tego, że ja mam silnik chłodzony powietrzem nie cieczą .

 

Niby tłoki nie różnią się niczym oprócz takich trzech "wcięć" (nie wiem jak to nazwać) w około tłoka.

 

Więc zamówiłem tłok taki jaki powinienem mieć.

 

I teraz ważne pytanie czy to mogło być przyczyną kopcenia czy znowu pieniądze na marne . Czy kopcenie powoduje co innego ? :/

 

W załącznik zdjęcie dwóch tłoków do porównania.

post-82880-0-18282500-1472200334.jpg

post-82880-0-18079300-1472200336.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...