Skocz do zawartości

Dobór tłoka pod cylinder w rs


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

A wiec sprawa wyglada tak.. Zmierzylem cylinder i w jednym miejscu czyli gurą jest bardziej wytarty a dolem mniej. Cylinder jest na nicasilu i nie zrobie szlifa a do konca sezonu nie chce robic generalki (w zimie zrobie) i pytanie czy jak zaloze tloka nowego i w jednym miescu bedzie przerwy miedzy tlokiem a cylindrem 0,05 mm (tyle zaleca wossner) a w drogim miejscu 0,08 to tlok nie spuchnie i bedzie to jezdzilo jak go dotre? Czy moze tlok pęknać z powodu nierownego cylindra?

Sory za błędy..

Bede wdzieczny za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinder jest na nicasilu

 

Jeśli cylinder jest na nicasilu ,to tłok dobierany jest według selekcji,które dzielą się co 0,01 mm.

W Twoim przypadku jest spora różnica bo aż 0,03 mm.

Zatrzeć raczej go nie zatrzesz,ale jest duże prawdopodobieństwo,że tłok będzie "dzwonił"

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...