Shokei Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam wszystkich,A wiec sprawa wyglada tak.. Zmierzylem cylinder i w jednym miejscu czyli gurą jest bardziej wytarty a dolem mniej. Cylinder jest na nicasilu i nie zrobie szlifa a do konca sezonu nie chce robic generalki (w zimie zrobie) i pytanie czy jak zaloze tloka nowego i w jednym miescu bedzie przerwy miedzy tlokiem a cylindrem 0,05 mm (tyle zaleca wossner) a w drogim miejscu 0,08 to tlok nie spuchnie i bedzie to jezdzilo jak go dotre? Czy moze tlok pęknać z powodu nierownego cylindra?Sory za błędy..Bede wdzieczny za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Cylinder jest na nicasilu Jeśli cylinder jest na nicasilu ,to tłok dobierany jest według selekcji,które dzielą się co 0,01 mm.W Twoim przypadku jest spora różnica bo aż 0,03 mm.Zatrzeć raczej go nie zatrzesz,ale jest duże prawdopodobieństwo,że tłok będzie "dzwonił" Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 A nie spęka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 A nie spęka? A tego zjawiska nie znam :blink:Co to znaczy ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Wyczytalem ze jak jest ma za duzo luzu miedzy cilindrem a tlokiem to lubi tlok peknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Cylinder jest na nicasilu i przed dobraniem selekcji robi się honowanie a potem dobiera tłok. Kupno tłoka do cylindra gdzie jest owal to niezbyt dobre rozwiązanie bo układ nie będzie w 100% szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Ok znalazłem honowanie cylindra w motor techu coś takiego tylko chcą 50 zł, to nie za tanio? I wyrównają mi tyle 0,03 mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Cena normalna ja biorę tyle samo za honowanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.