Skocz do zawartości

DR 650 SE ciężko odpala na zimnym (TMR41 + wydech )


HawK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jest akurat wiedza powszechna, że jest to montowany gaźnik seryjnie w tym modelu, lecz TMR nie tylko istnieje ale też jest dedykowany do tego modelu jako akcesoryjny. Przepychanki słowne nic nie wnoszą do tematu...

Tez uwazam, ze licytowanie sie wiedza na temat gaznikow jest w tej chwili nie na miejscu. Trzeba pomoc koledze motocykliscie - zalozycielowi tematu.

Jedyne co mi przyszlo do glowy to to, ze w chwili rozruchu ma za malo paliwa w gazniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli albo mamy problem z linką ssania, albo pompka przyspieszacza, źle wyregulowana bądź nie działa. A śruba składu powinna wrócić do pozycji, w której wcześniej była jeśli silnik pracował na tych ustawieniach prawidłowo...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze moze zawieszac sie zaworek iglicowy w pozycji zamkniete i dopoki drgania nie otworza drogi benzynie tzreba krecic.

Ciekawe, czy jak przyjezdrza z trasy to wypala paliwo z gaznika czy tez zostawia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma reakcji na kręcenie składem to gaźnik do czyszczenia i ponownej regulacji, czy masz filterek założony ?

Jak nie to trza założyć..., a ssanie prawidowo działa? Linka nie przyhaczona, moeże nie otwiera do końca???

 

 

Tego typu gaźniki bardzo reagują nawet na delikatne dotknięcie śrubkami regulacyjnymi...

ot co...wiem bo mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest reakcja na kręcenie śrubą od składu mieszanki. Po jej odkręceniu o 3/4 obrotu motocykl przestał się lekko dławić podczas jazdy na niskich obrotach.

 

Moc wydaje się być większa a spalanie pozostało na dobrym poziomie ok 5.5l/100km... wiec jestem zadowolony

... niemniej jednak problem z odpalaniem pozostał.

 

W dalszym ciągu trzeba kręcić na zimnym kilka razy... na ciepłym odpala po mniej niż obrocie rozrusznika .. bajeczka...

 

Generalnie gaźnik wymaga strojenia .. . mój mechanik (dalej na wakacjach) wspominał coś o moim ssaniu i dyszy wolnych obrotów...

 

Lubie gdy w motocyklu wszystko gra jak należy i te problemy z odpalaniem lekko psują frajdę z ujeżdżania sprzęta..

 

Może znacie kogoś na Śląsku kto ma ręke do tego typu gaźników i wie o co chodzi... nie wiem czy mój mechanior po urlopie będzie miał czas do gwiazdki na zerkniecie do mojego sprzętu..

 

Pozdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ake moze wyciec przez nieszczelnosci.



Jeszcze jedno pytanie - czy w gazniku masz srube spustowa?

Jezeli tak to przrd proba uruchomienian silnika spusc paliwo z gaznika i zobacz ile go jest.Nastepnie wkrec srube spustowa i otworz kranik.

I terez zobacz czy paliwo jest w gazniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...