rambi Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 To jest akurat wiedza powszechna, że jest to montowany gaźnik seryjnie w tym modelu, lecz TMR nie tylko istnieje ale też jest dedykowany do tego modelu jako akcesoryjny. Przepychanki słowne nic nie wnoszą do tematu... Tez uwazam, ze licytowanie sie wiedza na temat gaznikow jest w tej chwili nie na miejscu. Trzeba pomoc koledze motocykliscie - zalozycielowi tematu.Jedyne co mi przyszlo do glowy to to, ze w chwili rozruchu ma za malo paliwa w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Czyli albo mamy problem z linką ssania, albo pompka przyspieszacza, źle wyregulowana bądź nie działa. A śruba składu powinna wrócić do pozycji, w której wcześniej była jeśli silnik pracował na tych ustawieniach prawidłowo... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Jeszcze moze zawieszac sie zaworek iglicowy w pozycji zamkniete i dopoki drgania nie otworza drogi benzynie tzreba krecic.Ciekawe, czy jak przyjezdrza z trasy to wypala paliwo z gaznika czy tez zostawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Jak nie ma reakcji na kręcenie składem to gaźnik do czyszczenia i ponownej regulacji, czy masz filterek założony ?Jak nie to trza założyć..., a ssanie prawidowo działa? Linka nie przyhaczona, moeże nie otwiera do końca??? Tego typu gaźniki bardzo reagują nawet na delikatne dotknięcie śrubkami regulacyjnymi...ot co...wiem bo mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HawK Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Jest reakcja na kręcenie śrubą od składu mieszanki. Po jej odkręceniu o 3/4 obrotu motocykl przestał się lekko dławić podczas jazdy na niskich obrotach. Moc wydaje się być większa a spalanie pozostało na dobrym poziomie ok 5.5l/100km... wiec jestem zadowolony... niemniej jednak problem z odpalaniem pozostał. W dalszym ciągu trzeba kręcić na zimnym kilka razy... na ciepłym odpala po mniej niż obrocie rozrusznika .. bajeczka... Generalnie gaźnik wymaga strojenia .. . mój mechanik (dalej na wakacjach) wspominał coś o moim ssaniu i dyszy wolnych obrotów... Lubie gdy w motocyklu wszystko gra jak należy i te problemy z odpalaniem lekko psują frajdę z ujeżdżania sprzęta.. Może znacie kogoś na Śląsku kto ma ręke do tego typu gaźników i wie o co chodzi... nie wiem czy mój mechanior po urlopie będzie miał czas do gwiazdki na zerkniecie do mojego sprzętu.. Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 A tak w ogole to jak dlugo musisz krecic rozrusznikiem na zimnym silniku zanim zaskoczy ( ile sekund) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HawK Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Kręcę z 4 ry obroty... silnik jakby odpala ale sie po chwili dławi. Taka procedura z 3-4 razy i zazwyczaj odpala. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 To mi wyglada na za malo paliwa w gazniku. Ze wzgledu na przycinanie sie zaworka iglicowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Tylko, że paliwo po jednej nocy z gaźnika nie odparuje... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ake moze wyciec przez nieszczelnosci.Jeszcze jedno pytanie - czy w gazniku masz srube spustowa?Jezeli tak to przrd proba uruchomienian silnika spusc paliwo z gaznika i zobacz ile go jest.Nastepnie wkrec srube spustowa i otworz kranik.I terez zobacz czy paliwo jest w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.