Skocz do zawartości

Benelli pepe


Adampio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,

 

zanabyłem właśnie postwłoski bardzo zgrabny wynalazek ale widzę, że w na Forum całkowicie nieobecny ;(

 

Na początek dwa pytania:

 

1. czy jest do niego stopka boczna (na skuterku ma docelowo jeździć nadobna niewiasta i stawianie ma centralkę nie jest dla niej takie proste)?

 

2. Czy ktoś montował do tego "druta" na końcu kufer i jeśli tak to jaki?

 

P.S. Dochodzę do przekonania, że jak już 50ccm, to dla dorosłego faceta tylko 2T

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawienie skuterka na centralkę nie wymaga prawie żadnej siły... Potrzebna jest tylko odpowiednia technika a nie bezmyślne szarpanie za kierownicę ;) Skoro moja kobieta, która waży jakieś 60 kg stawia na stopkę centralną BMW o masie blisko 200 kg to chyba nie powiesz, że postawienie 80 kilogramowego skutera jest dla kogoś rzeczą niemożliwą :)

 

A co do kufra - kup obojętnie jaki (byle nie chińskie badziewie tylko coś pokroju Givi, Kappa, Shad) z płytą montażową i zamontuj. Tylko coś wielkościowo adekwatne do wielkości skuterka bo 50 litrowy będzie wyglądał tak trochę... śmiesznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie żadne problem choć dźwignia centralki mogłaby być nieco dalej od silnika i kopki. Być może damskiej stópce nie będzie to przeszkadzało ;)

 

A co do kufra to mam na celowniku Kappę K30 tylko muszę najpierw przymierzyć. To jest chyba najmniejszy z płytą. O 5 litrów mniejszej Kappy K25NSF nie polecam bo poza brakiem płyty szybko połamały się w niej zawiasy.

 

 

P.S. dzisiaj pękło pierwsze 100km od zakupu i dwa razy podczas dłuższej jazdy ok, 65km/h silnik stracił moc (prędkość spadała do 35km/h). Jak odpusciłem gaz stosownie do tej prędkości i popyrkałem tak z pareset metrów to nabrał wigoru. Przegrzewa się czy dostaje za mało paliwa?

Edytowane przez Adampio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i sprawa przymulania na wysokich obrotach wyjaśniona. Znajomy mechanik postawił tezę żeby zmienić dyszę główną, wydobył takową ze swoich zapasów i zamontował. Obecnie skuter gania bez kłopotu nawet i 70 km/h.

 

Ale w tzw.międzyczasie wyszła sprawa niepalenia po 2-3 dniach stania i tu mam gorącą prośbę do Wiedzących:

Po takim czasie można rozładować rozrusznikiem rachityczny akumulatorek 4Ah nie doprowadzając do odpalenia. Jedyny ratunek to co najmniej 10-krotne bardzo intensywne użycie kopki. Od 7-8 kopnięcia silniczek zaczyna gadać i przy 10-11 już załapuje na stałe choć początkowo bardzo powoli.

Przerwy nawet kilkunastogodzinne nic mu nie szkodzą i pali wtedy bez kłopotów z rozrusznika.

Gdzie Waszym zdaniem szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...