Adampio Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Dobry wieczór, zanabyłem właśnie postwłoski bardzo zgrabny wynalazek ale widzę, że w na Forum całkowicie nieobecny ;( Na początek dwa pytania: 1. czy jest do niego stopka boczna (na skuterku ma docelowo jeździć nadobna niewiasta i stawianie ma centralkę nie jest dla niej takie proste)? 2. Czy ktoś montował do tego "druta" na końcu kufer i jeśli tak to jaki? P.S. Dochodzę do przekonania, że jak już 50ccm, to dla dorosłego faceta tylko 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Postawienie skuterka na centralkę nie wymaga prawie żadnej siły... Potrzebna jest tylko odpowiednia technika a nie bezmyślne szarpanie za kierownicę ;) Skoro moja kobieta, która waży jakieś 60 kg stawia na stopkę centralną BMW o masie blisko 200 kg to chyba nie powiesz, że postawienie 80 kilogramowego skutera jest dla kogoś rzeczą niemożliwą :) A co do kufra - kup obojętnie jaki (byle nie chińskie badziewie tylko coś pokroju Givi, Kappa, Shad) z płytą montażową i zamontuj. Tylko coś wielkościowo adekwatne do wielkości skuterka bo 50 litrowy będzie wyglądał tak trochę... śmiesznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampio Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Dla mnie żadne problem choć dźwignia centralki mogłaby być nieco dalej od silnika i kopki. Być może damskiej stópce nie będzie to przeszkadzało ;) A co do kufra to mam na celowniku Kappę K30 tylko muszę najpierw przymierzyć. To jest chyba najmniejszy z płytą. O 5 litrów mniejszej Kappy K25NSF nie polecam bo poza brakiem płyty szybko połamały się w niej zawiasy. P.S. dzisiaj pękło pierwsze 100km od zakupu i dwa razy podczas dłuższej jazdy ok, 65km/h silnik stracił moc (prędkość spadała do 35km/h). Jak odpusciłem gaz stosownie do tej prędkości i popyrkałem tak z pareset metrów to nabrał wigoru. Przegrzewa się czy dostaje za mało paliwa? Edytowane 15 Lipca 2016 przez Adampio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampio Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 No i sprawa przymulania na wysokich obrotach wyjaśniona. Znajomy mechanik postawił tezę żeby zmienić dyszę główną, wydobył takową ze swoich zapasów i zamontował. Obecnie skuter gania bez kłopotu nawet i 70 km/h. Ale w tzw.międzyczasie wyszła sprawa niepalenia po 2-3 dniach stania i tu mam gorącą prośbę do Wiedzących:Po takim czasie można rozładować rozrusznikiem rachityczny akumulatorek 4Ah nie doprowadzając do odpalenia. Jedyny ratunek to co najmniej 10-krotne bardzo intensywne użycie kopki. Od 7-8 kopnięcia silniczek zaczyna gadać i przy 10-11 już załapuje na stałe choć początkowo bardzo powoli.Przerwy nawet kilkunastogodzinne nic mu nie szkodzą i pali wtedy bez kłopotów z rozrusznika.Gdzie Waszym zdaniem szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.