rambi Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 JanuszK30 "Wracając do tematu, nie ma sensu rozbierać silnika, magnesy są miękkie, zostaną przemielone, przykleją się tu i tam pozostaną w postaci pyłu.... masz teraz castrola magnateca " Z magnatecem to lekka przesada, ale pozostale w pelni popieram. Tym bardziej ze komora urzadzenia do wytwarzania pradu ( w zadnym wypadku komora alternatora) jest oddzielona pd reszty silnika przegroda. Okruchy magnesow przyczepily sie do nalblizszych elementow ze stali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Ale smoka to warto było by obczaić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padidar Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam Dziękuję Wszystkim za porady . Zrobiłem tak :* wyczyściłem komorę magneta (nie alternatora :) )* zakupiłłem nowy łańcuszek od rozrusznika, bo w starym nie dało się dokładnie wyczyścić resztek magnesów pomiędzy ogniwami .* zdemontowałem miskę olejową i filtr (nie widziałem żadnych opiłków magensu), * zdemontowałem smok olejowy- był trochę zapchany kawałkami kleju od magnesów, ale brak opiłków magnesów ,* zdemontowałem rurki od smarowania (od spodu, z tyłu silnika i w górnej komorze - przy okazji ustawię luzy zaworowe) - wszyskie rurki bardzo dokładnie przedmuchałem sprężonym powietrzem . I to wszystko, teraz tylko poskładać i mieć nadzieję, że będzie OK. Dziękuję za porady Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam Dziękuję Wszystkim za porady . Zrobiłem tak :* wyczyściłem komorę magneta (nie alternatora :) )* zakupiłłem nowy łańcuszek od rozrusznika, bo w starym nie dało się dokładnie wyczyścić resztek magnesów pomiędzy ogniwami .* zdemontowałem miskę olejową i filtr (nie widziałem żadnych opiłków magensu), * zdemontowałem smok olejowy- był trochę zapchany kawałkami kleju od magnesów, ale brak opiłków magnesów ,* zdemontowałem rurki od smarowania (od spodu, z tyłu silnika i w górnej komorze - przy okazji ustawię luzy zaworowe) - wszyskie rurki bardzo dokładnie przedmuchałem sprężonym powietrzem . I to wszystko, teraz tylko poskładać i mieć nadzieję, że będzie OK. Dziękuję za porady PiotrDrogi PiotrzeMama nadzieje ze bedziesz dlugo cieszyl sie swoim sprawnym motocyklem.Bardzo dobrze ze wyczysciles wszystko, a nie poszedles po najmniejszej linii oporu. Bedziesz teraz jezdzil majac spokojna glowe, ze nic nie dostalo sie do oleju.Jednak nie wyczysciles komory MAGNETA bo w swoim motocyklu nie masz magneta . Magneto to iskrownik. Masz KOLO MAGNESOWE., lub wirnik.Ja jednak bede obstawal, ze prodnice pradu zmiennego z magnesami trwalymi to alternatory.Na stronie specjalisty czyli firma VAPE z czech tak sa nazwane.Link : http://www.vape.cz/en/technologie/alternatory/http://www.vape.cz/http://www.vape.cz/de/Nazwa alternator pochodzi od rodzajo wytwarzanego pradu prąd przemienny ( alternating current, AC).Sposob wytwarzenia wirujacego pola magnetycznego jest tutaj nieistotny.Jeszcze raz powtarzam MAGNETO to ISKROWNIK ( albo kpr.pchr. Lazewski z Czterech pancernych), A to co sie kreci w prodnicy motocyklowej to KOLO MAGNESOWE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.