Skocz do zawartości

Przednia śruba mocująca silnik w CBR 600 RR - jak odkręcić


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś rano zabrałem się za wymianę oleju w swojej CBR 600RR 2007r. Nagrzałem silnik i odkręciłem wkręty mocujące dolną osłonę silnika. U mnie w motocyklu muszę również odkręcić crash pady, bo inaczej nie zdejmę owych osłon.

Crash pady natomiast są mocowane śrubami poprzez ramę i tulejkę dystansową do przodu silnika.

Prawy crash pad odkręciłem, lewego natomiast nie idzie odkręcić (odkręca się odrobinę i koniec), mimo tego, że jest niewielka szczelina miedzy tulejka, crash padem a silnikiem. Nie będę szarpał na siłę bo pewnie zerwę gwint. Co robię i lub co jest nie tak?

Silnik złapał przekos względem ramy czy jak?!

Z tego co wiem odkręcać śruby na ciepłym silniku można, natomiast dokręcać nie.

Wydaje mi się że te tulejki dystansowe powinny być ściśnięte miedzy silnikiem a ramą tak aby się nie ruszały ani po osi ani promieniowo - dobrze myślę?

Śruby ostatni raz jak wymieniałem olej miały dobry gwint, w silniku gwint też był ok. Śruby nie były zgięte, motocykl nie uczestniczył w wypadku.

Czy wycięcie podłużnych otworów (teraz mam okrągłe otwory) do końca osłony, umożliwi nie odkręcanie crash padów przy następnej wymianie oleju

 

 

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...