hefaistos Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Witamdo naprawy mamy skuter znajomej, zwykły chinol 4t jakis Roxy R50, mniejsza o to w sumie bo silniki wszedzie te same.Skuter ogólnie nie odpalał. Iska jest dobra i mocna. Paliwo jest napewno w tym filterku/bębenku na kablu ktory idzie od kranika podcisnieniowego do gaźnika. Postanowiłem zatkac filtr powietrza szmatą i pokopac troche. Okazało się że skuter wtedy załapał i po jakimś tam kopaniu odpalił ALE PALIWO ZACZĘŁO CIEKNOŚC PRZEZ FILTR POWIETRZA (podkreślam to ponieważ jest to ważny objaw. Próbowaliśmy różnych rzeczy i metod i tak:WNIOSKI-skuter odpala na zatkanym filtrze ale wraca wtedy paliwo do filtra-skuter pracuje na przymkniętym filtrze powietrza i uwaga - NA ZGIĘTYM/ZAŁAMANYM PRZEOWDZIE PALIWOWYM- skąd ma paliwo?????-wyjmowałem iglice i czyściłem ją. przestawiałem także aby była na samym dole czyli dostawał jak najmniej paliwa-nic-zmieniana świeca na inną - iskra również mocna-wkręciłem śrube od regulacji składu mieszanki do końca i wykręciłem 2,5 obrotu. nic nie zmienia jeśli chodzi o samo odpalanie. Zrobiłem reset na 1,5 obortu, brak zmianyPytania-co może być przyczyną że nie zasysa całej dawki paliwa do silnika-dziala na zatkanym filtrze powietrza czyli ma go za dużo- jednocześnie zwraca paliwo do filtra-dlaczego?-prosze o zasade działania pływaka może on przepuszcza za duzo a różni się on troche od standardowych które dotychczas widziałem.-co mozna jeszcze sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.