Kogut341 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) podmienione, dobre cewki nic nie pomogły. Jutro zawożę moto z powrotem.[post=http://ifotos.pl/z/saaqwha]http://ifotos.pl/z/saaqwha[/post]Pytanie z innej beczki, przewody pomarańczowo białe podłączać do +, a czarny do -? (+ i - to oznaczenia na cewkach)dobra podpiąłem swoje zegary od synchro i przy dodawaniu lekko gazu wszystko się rozjeżdża... Edytowane 2 Czerwca 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Wkręć piloty do oporu, wykręć o tyli, ile podaje serwisówka i zacznij zabawę.Jeśli na fabrycznych nastawach nie będzie dobrze, to zaczynasz wykręcać pilota- powinien temu towarzyszyć delikatny wzrost obrotów.Jak już obroty nie będą szły w górę, to wyrównujesz je do poziomu nominalnego pokrętłem pod gaźnikami i zaczynasz wykręcać następnego pilota i tak na 4 gaźnikach.Silnik ma płynnie i szybko wkręcać się na obroty i tak samo z nich opadać. Tak zrobiłem, czy teraz zliczyć obroty wkręcając piloty, zrobić średnią i wykręcić wszystkie tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.