Skocz do zawartości

inazuma 750, problem po remoncie


Rekomendowane odpowiedzi

podmienione, dobre cewki nic nie pomogły. Jutro zawożę moto z powrotem.

[post=http://ifotos.pl/z/saaqwha]http://ifotos.pl/z/saaqwha[/post]

Pytanie z innej beczki, przewody pomarańczowo białe podłączać do +, a czarny do -? (+ i - to oznaczenia na cewkach)

dobra podpiąłem swoje zegary od synchro i przy dodawaniu lekko gazu wszystko się rozjeżdża...

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

Wkręć piloty do oporu, wykręć o tyli, ile podaje serwisówka i zacznij zabawę.

Jeśli na fabrycznych nastawach nie będzie dobrze, to zaczynasz wykręcać pilota- powinien temu towarzyszyć delikatny wzrost obrotów.

Jak już obroty nie będą szły w górę, to wyrównujesz je do poziomu nominalnego pokrętłem pod gaźnikami i zaczynasz wykręcać następnego pilota i tak na 4 gaźnikach.

Silnik ma płynnie i szybko wkręcać się na obroty i tak samo z nich opadać.

 

Tak zrobiłem, czy teraz zliczyć obroty wkręcając piloty, zrobić średnią i wykręcić wszystkie tak samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...