krystian9128 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Witam,O problemie wspominałem już wcześniej, ale postanowiłem stworzyć nowy temat. Chodzi o to, że motocykl po odpaleniu na zimnym silniku (ssanie na full) pracuje kilka sekund na normalnych obrotach, po czym wkręca się do 7k. Po odjęciu ssania pracuje prawie normalnie, ale próba dodania gazu kończy się zgaśnięciem. Gdy silnik jest już chętniejszy do współpracy, po dodaniu gazu bardzo wolno spadają obroty. Obydwa gaźniki wyczyściłem, ustawiłem poziom paliwa, wymieniłem obydwa króćce ssące oraz filtry powietrza i paliwa. Czy może to być wina składu mieszanki (śrub regulacyjnych nie ruszałem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Czy może to być wina składu mieszanki (śrub regulacyjnych nie ruszałem)?Jeśli jesteś pewny, że po wymianie króćców nie ma żadnej nieszczelności, to tak jak napisałeś, musisz ustawić skład mieszanki.Wyjściowo wykręcasz piloty zgodnie z instrukcja.Jeśli na fabrycznych nastawach nie będzie prawidłowo pracował, zaczynasz zabawę metodą prób i błędów :)Na sam koniec synchronizacja gaźników. Edytowane 3 Maja 2016 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Witam,O problemie wspominałem już wcześniej, ale postanowiłem stworzyć nowy temat. Chodzi o to, że motocykl po odpaleniu na zimnym silniku (ssanie na full) pracuje kilka sekund na normalnych obrotach, po czym wkręca się do 7k. Po odjęciu ssania pracuje prawie normalnie, ale próba dodania gazu kończy się zgaśnięciem. Gdy silnik jest już chętniejszy do współpracy, po dodaniu gazu bardzo wolno spadają obroty. Obydwa gaźniki wyczyściłem, ustawiłem poziom paliwa, wymieniłem obydwa króćce ssące oraz filtry powietrza i paliwa. Czy może to być wina składu mieszanki (śrub regulacyjnych nie ruszałem)?Jeśli tych śrub nie ruszałeś to gaźniki nie są wyczyszczone, zacznij wszystko od nowa... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian9128 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Zauważyłem jeszcze jedną rzecz: otóż membrana nie siada tak jak powinna, jest szersza (gdzieś przeczytałem, że to od benzyny). Istnieje możliwość złapać to na Reinzosil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 można tak pokombinować jeżeli spuchła nieznacznie... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian9128 Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Nie miałem jeszcze możliwości rozebrać moto, stąd też moje pytanie - czy w CVK30 jest jakiś szerszy punkt oparcia dla membran (nie zwracałem na to uwagi)? Chodzi o to, by przy klejeniu nie zawalić gaźników. I jeszcze jedna kwestia - czy objawy z pierwszego postu mogą być wynikiem uszkodzonego zaworu air-cut (w ogóle go nie sprawdziłem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.