Skocz do zawartości

EL250 wolno schodzi z obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

O problemie wspominałem już wcześniej, ale postanowiłem stworzyć nowy temat. Chodzi o to, że motocykl po odpaleniu na zimnym silniku (ssanie na full) pracuje kilka sekund na normalnych obrotach, po czym wkręca się do 7k. Po odjęciu ssania pracuje prawie normalnie, ale próba dodania gazu kończy się zgaśnięciem. Gdy silnik jest już chętniejszy do współpracy, po dodaniu gazu bardzo wolno spadają obroty.

 

Obydwa gaźniki wyczyściłem, ustawiłem poziom paliwa, wymieniłem obydwa króćce ssące oraz filtry powietrza i paliwa.

 

Czy może to być wina składu mieszanki (śrub regulacyjnych nie ruszałem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może to być wina składu mieszanki (śrub regulacyjnych nie ruszałem)?

Jeśli jesteś pewny, że po wymianie króćców nie ma żadnej nieszczelności, to tak jak napisałeś, musisz ustawić skład mieszanki.

Wyjściowo wykręcasz piloty zgodnie z instrukcja.

Jeśli na fabrycznych nastawach nie będzie prawidłowo pracował, zaczynasz zabawę metodą prób i błędów :)

Na sam koniec synchronizacja gaźników.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

O problemie wspominałem już wcześniej, ale postanowiłem stworzyć nowy temat. Chodzi o to, że motocykl po odpaleniu na zimnym silniku (ssanie na full) pracuje kilka sekund na normalnych obrotach, po czym wkręca się do 7k. Po odjęciu ssania pracuje prawie normalnie, ale próba dodania gazu kończy się zgaśnięciem. Gdy silnik jest już chętniejszy do współpracy, po dodaniu gazu bardzo wolno spadają obroty.

 

Obydwa gaźniki wyczyściłem, ustawiłem poziom paliwa, wymieniłem obydwa króćce ssące oraz filtry powietrza i paliwa.

 

Czy może to być wina składu mieszanki (śrub regulacyjnych nie ruszałem)?

Jeśli tych śrub nie ruszałeś to gaźniki nie są wyczyszczone, zacznij wszystko od nowa...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie miałem jeszcze możliwości rozebrać moto, stąd też moje pytanie - czy w CVK30 jest jakiś szerszy punkt oparcia dla membran (nie zwracałem na to uwagi)? Chodzi o to, by przy klejeniu nie zawalić gaźników. I jeszcze jedna kwestia - czy objawy z pierwszego postu mogą być wynikiem uszkodzonego zaworu air-cut (w ogóle go nie sprawdziłem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...