ctsialis Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Gilera Runner Sp 50 2007r. Silnik nie chce wejść na obroty przy małej i dużej dyszy, zachowuje się jakby miał rurę zapchaną. Wstawione nowe częściCylinder: Stage 6 Pro MK IIWydech: Wydech Stage6 Pro ReplicaGaźnik: Dellorto 17,5.Dysza aktualnie 75, przy 80 pruło paliwem (oryginalna 65 testowana też) Wie ktoś co może być problemem? Myślałem że to może cewka. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez ctsialis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 filtr powietrza drożny ? paliwo dochodzi bez oporów regulacja gaźnika próbowałeś ? na wolnych chodzi ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctsialis Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) filtr powietrza wyczyszczony. paliwo dochodzi bez oporu. regulacja gaźnika prawidłowa, reaguje na regulację silnik. na wolnych obrotach chodzi przy wchodzeniu na wyższe obroty strasznie się dusi. Próbowałem regulacji dyszami, seryjna 0,65 wtedy 0,70, 0,75, 0,80, 0,90. objawy bez zmian z tym, ze po zalozeniu dyszy 0,80 0,90 pluł paliwem z tłumika.Zdjęcie blokady z tłumika rozwiązało problem. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez ctsialis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.