nomad-zielony Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Wiadomo ale chyba kazdego stac zeby wymienic olej za 100zł, po za tym pomijając nieliczne wyjątki (widziałem jak gosc na zlocie vl 1500 intruder non stop palił gume a wydechy miał niebiesciutkie) nikt nie kupuje vulcana zeby palic gume i bic rekordy prędkosci :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manio Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam!!! Jestem posiadacze VN 1500 ro 95 , od ubiegłego sezonu ma najechane 70 000 km . Z tego co wiem to silnik miał robiony , pierścienie i łańcuchy. Jak na razie dolewam oliwkę i latam. Zobaczymy co będzie na koniec. Cos mi tylko nie ciągnie na wysokich ale to chyba inny temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Cos mi tylko nie ciągnie na wysokich ale to chyba inny temat. Bo to raczej silnik nisko obrotowy, bez sensu wysoko kręcić. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manio Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Bo to raczej silnik nisko obrotowy, bez sensu wysoko kręcić. Zgadza się, lecz wydaje mi się , ze to problem z podciśnieniem gaźnika. Brak tylnego zaworu vacum. :P Chyba odpadł po drodze hahaha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Trochę z innej beczki. Czy ktoś będzie w stanie udzielić mi informacji od którego roku wychodził Vulcan 1500 na wtrysku i w jakim malowaniu . Z góry dzięki za info. :biggrin: Edytowane 31 Października 2009 przez Privat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Od 1999 ,malowanie dwubarwne + szparunki na baku i błotnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 szparunki na baku i błotnikach. a co to te szparunki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Cienkie kolorowe,lub białe na czarnym lakierze paseczki. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 coś podejżewałem ale chciałem się upewnić. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubudr Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Przede wszystkim witam. Jestem od dwoch dni szczesliwym posiadaczem kawasaki 1500 z 2001 roku i zadam byc moze glupie pytanie. Jestem laikiem w sprawach mechaniki. Wytlumaczcie mi prosze jak to jest, ze przy odpalaniu motorka z wtryskiem musze wyciagac ssanie? Pije juz ktores piwo i nic mi do glowy nie przychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Nie nazwałbym tego ssaniem ,słuzy bardziej do podniesienia obrotów silnika gdy jest zimny by uniknąć nierównej pracy zimnego silnika .Mniej więcej daje to ten sam efekt co odpalanie Vulcana z lekko odkręconą manetką gazu ,którą musisz jednak troszkę czasu trzymac w tej pozycji by silnik zlapał temperature. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Przede wszystkim witam. Jestem od dwoch dni szczesliwym posiadaczem kawasaki 1500 z 2001 roku i zadam byc moze glupie pytanie. Jestem laikiem w sprawach mechaniki. Wytlumaczcie mi prosze jak to jest, ze przy odpalaniu motorka z wtryskiem musze wyciagac ssanie? Pije juz ktores piwo i nic mi do glowy nie przychodzi. Przepraszam, że się wtrącam mając inne moto. Prawdopodobnie masz to co u mnie przy filtrze powietrza. Jest to pokrętło do regulacji wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Pociągasz i kręcisz [lekki opór], w prawo zwiększa obroty, w lewo zmniejsza. Regulacja na słabo rozgrzanym, powoduje za duże obroty na rozgrzanym docelowo. Na wtryskach nie ma ręcznej regulacji ssania. Doborem mieszanki paliwa z powietrzem, wtryskami i zapłonem reguluje ECU [ komp]. Przestrzegam przed ingerencją w wydechy, bo pogorszy się praca silnika i przyśpieszy zużycie jego podzespołów. Edytowane 4 Listopada 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamak24 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Siema. We wrześniu tego roku stałem się (po 20 latach niemania moto) właścicielem VN 1500 Classic. Urodził się w 1996r. Przelatał 42 tysiączki. Mam pytanko. Jak wyłączam silnik ( rozgrzany np. po trasie) to czasami lubi delikatnie pierdyknąć w rurę. Nie jest to jakiś super wystrzał. Bardziej takie głośne pufnięcie. Słyszałem, że podobno V-ka tak ma. Nie wiem więc pytam czy to raczej normalne czy nie? A poza tym pali jak złoto, silnik pracuje super, a jeździ się pięknie aż fujarka mięknie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 A poza tym pali jak złoto, silnik pracuje super, a jeździ się pięknie aż fujarka mięknie. :biggrin: No to pogratulować :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubudr Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam. Jestem po pierwszej, dlozszej jezdzie motorkiem i zuwazylem denerwujaca rzecz: brzeczenie oslony od zegara. Czy to jest mankament tylko mojego czy tez tak macie. Jak sobie z tym radzicie? Jakas pianka czy gabka pod oslone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.