Rachmus Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam! Na początku przyszłego sezonu planuję wraz z Ojcem zakup Vulcana. W necie ciężko znaleźć info, a jak już się znajdzie to jakieś wybrakowane. I moje pytanie kieruję do wszystkich, którzy mieli styczność z VN 1500. Wady, zalety, ciekawostki, info i opinie. Interesuje mnie wszystko na jego temat. JUŻ NIE TRZEBA! POD PIELI MNIE W TEN TEMAT! Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez Rachmus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmongr Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Witam wszystkich tutaj zgromadzonych :flesje: Dawno się nie udzielałem, co spowodowane było odcięciem dostępu do tego jakże cudnego medium, jakim jest Internet. Drifterem 1500 jeżdżę już od trzech lat i miłość do niego z każdym przejechanym kilometrem wzrasta. Przesiadłem się na niego z Intruza 800 i szczerze mówiąc bałem się tego, bo różnica w masie to jakieś 100kg. Jakież było me zdziwienie, kiedy przejechałem pierwsze kilometry. Prowadzenie się, wygoda, sprawność wszystko przemawia na jego korzyść. Jednak dwie rzeczy mnie w nim nieco irytują. Po pierwsze oryginalny wydech. Pojemność ma słuszną, jednak brzmienie i głośność nieco rozczarowują i choć to kwestia gustu, dla mnie trochę w tej kwestii kuleje. Druga rzecz, zdecydowanie ważniejsza to hamulce. Pomysł, żeby montować jedną tarczę jest delikatnie rzecz ujmując, nieprzemyślany. Włosy na dupie się jeżą, jak przychodzi do mocniejszego ściśnięcia klamki. Z tym wiążę swoje pierwsze pytanie:1. Można coś z tym faktem zrobić?Nie ukrywam, że jestem totalnym laikiem w temacie dlatego z góry przepraszam za infantylność pytania2. Druga rzecz, równie ważna. Strasznie dzwonią mi łańcuszki rozrządu. Mam już mechanika czarodzieja, który podejmie się ich wymiany, jednak potrzebna do tego jest książka serwisowa. Byłbym wielce zobowiązany i ogromnie wdzięczny, gdyby ktoś mi takową udostępnił.3 Na koniec kilka kwestii eksploatacyjnych. Orientuje się ktoś, jakie powinno być spalanie mojej bestii. Mam wrażenie, że sporo łyka, bo w mieście spala około 9 litrów. W trasie jest lepiej, jak to w trasie, bo wtedy około 6,5 litra. Czy w roczniku '99 był już wtrysk, czy jeszcze gaźnik? Za wszelaka pomoc dziękuje ogromnie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Czy w roczniku '99 był już wtrysk, czy jeszcze gaźnik? W tym roczniku były i gaźnikowe i na wtrysku.9 litrów w mieście to raczej sporo ale wszystko zależy od ciężkości ręki , 6,5 L w trasie to nie źle jednak jak dla mnie to dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makus1 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja mam od 1 marca 1500 classic i pali poniżej 5 litrów w trasie a w miescie spalił mi 6,8. Przejechałem okolo 600-700 km . Prowadzenie świetne , moc piękna a ta tarcza by mogła być faktycznie podwójna. Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez Makus1 Cytuj http://polskajazda.pl/Profil/77609 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.