Pupcia30 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Witam.Wiem że mam to w serwisówce ale nie mam do tego przyrządu.Więc chciałem się dowiedzieć wyregulować ten poziom paliwa można powiedzieć domowym sposobem (na oko).Dzięki za odpowiedzi i przepraszam z ponowne wałkowanie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełVTR Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Odwracasz gaznik do góry nogami. Tak, aby zaworeK był zamknięty i mierzysz suwmiarka wysokość. Od korpusu do wysokości pływaka. Regulujesz blaszka na plywaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pupcia30 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 No tak tylko jak ma być ta wysokość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Odwracasz gaznik do góry nogami. Tak, aby zaworeK był zamknięty i mierzysz suwmiarka wysokość. Od korpusu do wysokości pływaka. Regulujesz blaszka na plywaku Nie bardzo, bo ciężar własny pływaka będzie powodował błąd pomiarowy i regulacja będzie niewłaściwa. Należy gaźnik nieco obrócić do poziomu. No tak tylko jak ma być ta wysokość? Musisz wyczytać w serwisówce ile mm od krawędzi pokrywy pływakowej ma być lustro benzyny, podegnij odpowiednio pływak tak +/-, załóż komorę, podepnij wężyk z benzyną i zalej pływak, otwórz ponownie i sprawdź ile masz paliwa, jeśli brakuje lub za dużo, to odpowiednio podegnij pływak. Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pupcia30 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 W serwisówce pisze od 3,8 do 4,8mm, więc pływak muszę podnieść do góry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 W serwisówce pisze od 3,8 do 4,8mm, więc pływak muszę podnieść do góry? To zależy jaki stan jest obecnie. Jeśli poziom benzyny jest np. 5mm to znaczy, że zaworek jest zamykany za wcześnie i trzeba podgiąć do góry. To jak z pływakiem za przeproszeniem w zbiorniku muszli klozetowej ;) im jego wyporność wyżej, tym później wyłączy dopływ wody. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pupcia30 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 A ten poziom mam sprawdzić przez podczepienie wężyka tam u dołu pokrywy i mierzyć wysokość paliwa za stykiem pokrywy z resztą komory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja bym raczej ustalił poziom początkowy po zdjęciu gaźników z motocykla, wprowadził ewentualne korekty ustawień. Króciec u dołu jest do zlewania paliwa. Zlewając do jakiejś menzurki z miarką masz informację ile paliwa jest w komorze. Na tej podstawie możesz ustalić czy jest ok, czy nie (ustal w tym naczyniu ile ml. ma być gdy ilość cieczy jest zgodnie z serwisówką, a ile zlałeś z komory każdego z gaźników i będziesz widział, czy masz za mało, czy za dużo). Po tym ustaw zgodnie z wymiarem w serwisowce (uwzględniając ilości jakie zlałeś z komór) podłącz paliwo tak jak by leciało ze zbiornika i ponownie zlej, wyniki porównaj, jeśli ok,to po sprawie. Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pupcia30 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Dzięki wielkie,wszystko działa.Zamykam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.