Skocz do zawartości

Jak wyregulować komore pływakową FZR 600 3he


Pupcia30
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odwracasz gaznik do góry nogami. Tak, aby zaworeK był zamknięty i mierzysz suwmiarka wysokość. Od korpusu do wysokości pływaka. Regulujesz blaszka na plywaku

 

Nie bardzo, bo ciężar własny pływaka będzie powodował błąd pomiarowy i regulacja będzie niewłaściwa. Należy gaźnik nieco obrócić do poziomu.

 

No tak tylko jak ma być ta wysokość?

 

Musisz wyczytać w serwisówce ile mm od krawędzi pokrywy pływakowej ma być lustro benzyny, podegnij odpowiednio pływak tak +/-, załóż komorę, podepnij wężyk z benzyną i zalej pływak, otwórz ponownie i sprawdź ile masz paliwa, jeśli brakuje lub za dużo, to odpowiednio podegnij pływak.

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce pisze od 3,8 do 4,8mm, więc pływak muszę podnieść do góry?

 

To zależy jaki stan jest obecnie. Jeśli poziom benzyny jest np. 5mm to znaczy, że zaworek jest zamykany za wcześnie i trzeba podgiąć do góry. To jak z pływakiem za przeproszeniem w zbiorniku muszli klozetowej ;) im jego wyporność wyżej, tym później wyłączy dopływ wody.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej ustalił poziom początkowy po zdjęciu gaźników z motocykla, wprowadził ewentualne korekty ustawień. Króciec u dołu jest do zlewania paliwa. Zlewając do jakiejś menzurki z miarką masz informację ile paliwa jest w komorze. Na tej podstawie możesz ustalić czy jest ok, czy nie (ustal w tym naczyniu ile ml. ma być gdy ilość cieczy jest zgodnie z serwisówką, a ile zlałeś z komory każdego z gaźników i będziesz widział, czy masz za mało, czy za dużo). Po tym ustaw zgodnie z wymiarem w serwisowce (uwzględniając ilości jakie zlałeś z komór) podłącz paliwo tak jak by leciało ze zbiornika i ponownie zlej, wyniki porównaj, jeśli ok,to po sprawie.

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...