Demonklx Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Witam Mam taki problem jak w temacie jakie pierścienie będą pasowały do oryginalnego tłoka klr 650c z 2000r bo chciałem zamówić oryginalne pierścienie ale cena mnie przeraziła bo powiedzieli mi +900zł za same pierścienie to taniej będzie kupić tłok wossnera lub proxa ale po co kupować cały komplet jak tłok mam dobry a cylinder jest po szlifie i honowaniu pod ten tłok i jeszcze się dowiedziałem ze pierścienie wossnera kosztują jakieś 250 zł ale prawdopodobnie nie pasują do oryginalnego tłoka może ktoś miał podobny problem i wie jakie pierścienie będą pasowały na ten tłok. Drugi mój problem polega na tym że zmieniałem wałki rozrządu bo dekompresator automatyczny był już rozwalony i zdjąłem koła zębate z wałków i one nie miały żadnego luz bo były przyklejone na jakiś klej gdy założyłem koła zębate na te nowe wałki z odzysku z dobrym dekompresator to mają mały luz i teraz moje pytanie czy wy też klejcie na jakiś klej tę koła zębate od rozrządu do wałków jak tak to jakim klejem bo w oryginale to jest pewnie spasowane bez kleju ale nowe wałki i koła zębate to bardzo duży koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.