Skocz do zawartości

jakie pierścienie do oryginalnego tłoka klr 650


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem jak w temacie jakie pierścienie będą pasowały do oryginalnego tłoka klr 650c z 2000r bo chciałem zamówić oryginalne pierścienie ale cena mnie przeraziła bo powiedzieli mi +900zł za same pierścienie to taniej będzie kupić tłok wossnera lub proxa ale po co kupować cały komplet jak tłok mam dobry a cylinder jest po szlifie i honowaniu pod ten tłok i jeszcze się dowiedziałem ze pierścienie wossnera kosztują jakieś 250 zł ale prawdopodobnie nie pasują do oryginalnego tłoka może ktoś miał podobny problem i wie jakie pierścienie będą pasowały na ten tłok.

 

Drugi mój problem polega na tym że zmieniałem wałki rozrządu bo dekompresator automatyczny był już rozwalony i zdjąłem koła zębate z wałków i one nie miały żadnego luz bo były przyklejone na jakiś klej gdy założyłem koła zębate na te nowe wałki z odzysku z dobrym dekompresator to mają mały luz i teraz moje pytanie czy wy też klejcie na jakiś klej tę koła zębate od rozrządu do wałków jak tak to jakim klejem bo w oryginale to jest pewnie spasowane bez kleju ale nowe wałki i koła zębate to bardzo duży koszt

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...