Krisu142 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Benzer Aston 50 4t 2011r.A więc miałem problem z kompresją bo mi pierścienie się uszkodziły postanowiłem je wymienić lecz wpadłem na lepszy pomysł zamówiłem od razu przeróbkę na 72ccm. Bo wiecie docieranie i te sprawy są męczące po co dwa razy docierać skoro planowałem i tak zmienić na większą pojemność. A więc wracając do sprawy okazało się że w zestawie nie dostałem łańcuszka rozrządu a powinien być dłuższy bo wszystko jest o parę milimetrów wyższe. A nie mając kasy już niestety byłem zmuszony na szybko założyć stary cylinder bo strasznie potrzebowałem go na wieczór :/ Mojemu zdziwieniu po ustawieniu rozrządu na magnecie na T i na głowicy na znaczek nie chciał odpalić wszystko było po staremu, postanowiłem na pycha nic oczywiście sprawdziłem iskrę jest i do tego bardzo dobra a paliwo dochodzi bo w gaźniku nic nie zmieniałem. Rozpaczliwie szukając wyjścia przestawiłem rozrząd w prawo o jeden potem o dwa i tu mojemu zdziwieniu okazało się że zaczął się odzywać kiedy ustawiłem go o 6 od pozycji na T i znaczka odpalił pociągnął mnie nawet ale kiedy dawałem nawet manetkę na maksa to maks 4 tys obroty i powoli mu spadały kiedy przestawiłem o jeszcze jeden już się nie odezwał na kolejnych ząbkach jedynie mniejsza reakcja z jego strony :/ Wróciłem do ustawienie gdzie mi odpalił zacząłem bawić się gaźnikiem kiedy zwiększyłem dopływ paliwa na iglicy, po czym próbując na kopkę go odpalić doszedł do 7 tys obrotów chwilę to utrzymał i zgasł po czym nie chciał mi odpalić przez chwile. No tak po paru sekundach spróbowałem ponownie i odpalił doszedł do 4 tys obrotów i zgasł :/Czy to wina tych starych pierścieni czy może to być wina zaworów czy to w ogóle inna sprawa?? Ale najbardziej mnie dziwi że poprawnie na znak na magnecie na T i na głowicy to tylko słychać jak tłok wykona 3 ruchy i gaśnie a jak rozrząd jest na pozycji kiedy mi odpala to np mi czasem wał zblokuje :/ Ogólnie dla rozbawienia, tego wieczora niestety musiałem jechać rowerem 16km i z powrotem 16km, że nie było mi do śmiechu kiedy jeszcze w drodze powrotnej mnie deszcz złapał -,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jeżeli nie pali na ustawionym rozrządzie na znakach, a pali po przestawieniu wszystko wskazuje na zerwany/przestawiony klin na kole magnesowym. Miałem ostatnio taki problem. Klin jest bardzo niski i łatwo przestawić przy dokręcaniu nakrętki mocującej koło magnesowe.Koło magnesowe jak jest na znaczniku T to tłok powinien być w GMP. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisu142 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Rozebrałem go ponownie sprawdziłem klin jest cały i w dobrym miejscu wszystko było. Niestety to nie to ma ktoś jeszcze jakieś pomysły bo ja już nie mam :c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.