Norek111 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów. Mam okazję kupić HD Evolution, tylko po sprawdzeniu nr VIN okazło się że jest różnica jednej cyfry pomiędzy tabliczka znamionowa a nr wybitym na ramie, zamiast 1HD1 jest 1HD4. Reszta cyfr się zgadza, numer silnika też się zgadza z VINem. Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją? Pozdrawiam,Norbert Edytowane 10 Marca 2016 przez Norek111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 1. Zapraszam do powitalnika2. Odpowiem awansem, zawsze robiłem to po powitaniu:Czwarta cyfra oznacza klasę wagową, 1 jest dla motocykli powyżej 901 ccm, 4 jest dla poniżej 900 ccm, 8 dla motocykli z wózkiem bocznym. Albo to jest mały sportster 883, albo jest coś nie tak z ramą- temat jest do przyjrzenia się. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Tu masz http://www.tabperformance.com/harley-davidson-vin-reference-guide-s/224.htm Ta poprawność, jak u cioci na imieninach. Przywitał się i starczy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek111 Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Zastanawia mnie ta różnica jednej cyfry. Na ramie i w papierach jest 4, tylko na tabliczce znamionowej jest 1, reszta się zgadza, łącznie z numerem seryjnym silnika. Motor ma poj. 883cm3. Dziękuje za szybkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 A tabliczka jest oryginalna? Coś tu jest podejrzane, może rama była robiona i ktoś z rozpędu nabił numer na tabliczce jak dla "dużego" HD... Sprawa jest podejrzana... Jeśli kupisz to w takim stanie, to na bank będziesz miał problemy na przeglądach i w razie kontroli przez policję. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek111 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Wygląda na to że tabliczka była wyrobiona w Niemczech i fachowcy poprostu się pomylili. Numer VIN na naklejce i numer wybity na ramie za kierwonicą się zgadzają z papierami. Pozdrawiam. Edytowane 14 Marca 2016 przez Norek111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 To musisz uruchomić teraz procedurę sprostowania danych na tabliczce, która zakończy się wybiciem nowej tabliczki. Inaczej będziesz miał problemy, a motocykl po 1.5 roku na parkingu policyjnym (zakładając, że będzie kompletny) na wiele Ci się nie przyda... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1mc Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witam,trafiłem na to forum przypadkiem , przypadkiem przeczytałem o problemie kol. Norberta z numerami w HD i postanowiłem się wypowiedzieć mając pewne doświadczenie w tej kwestii(motocykle i samochody) - może pomogę :) .Pojazdy mechaniczne oznakowywane są na klika sposobów: 1. trwałe numery nabijane na nieusuwalnych częściach konstrukcyjnych (rama ,karter)2. elementy pomocnicze przymocowane do pojazdu często z wieloma danymi o pojezdzie - tabliczki - w formie metalowej lub jako naklejki.3. oznakowanie ukryte - w formie wklejek ,kodów wybijanych w procesie produkcji na różnch elementach ale zawierające indywidualne dane o pojezdzie umieszczone czasem nawet na wiązkach elektrycznych (!)Jeśli na elementach stałych motocykla (rama i blok silnika) są numery zgodne z z dokumentami - dowód rejestracyjny(polski lub zagraniczny) , odprawa celna, dokumenty ubezpieczeniowe, gwarancja, faktura od dealera etc. to spij spokojnie! a tabliczkę znamionową zdejmij i wyrzuć !!! oszczędzi Ci to kłopotów którymi straszy Cię kol(?) "polerant szprych" - do OBOWIĄZKÓW diagnosty należy sprawdzenie numerów motocykla a nie usuwalnej tabliczki! (trochę inaczej wygląda sprawa w samochodach tabliczka w podszybiu + pole numerowe na części "stałej " karoserii)Prawie 20 lat jeżdżę shovlem z 81r. "tabliczkę" mam w formie naklejki na ramie koło główki - kiedyś w amoku czyszczenia potraktowałem ją za ostro i jest dziś piękna srebrna - naturalnie bez większości nadruków - diagności którym przez przekorę zwracam uwagę na ten przykry fakt mówią j.w. i nawet nie przeszkadzają im "troszkę " zagłośne wydechy...Jeśli nie jest za pózno na radę - jeśli cena dobra i pojazd wart uwagi to go kup a jak "podejdzie" to sprzedaj i kup "grubszego" HD jest fajnym pojazdem , uczy pokory i jednocześnie daje dużo radości z jazdy- a jak jeszcze trochę "podłubiesz" i pozmieniasz - wałek , gażnik, zapłon itp do dopiero może twój HD pokazać różki - aż się zdziwisz! Pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.