Skocz do zawartości

Suzuki RM 250 - Wolne obroty


MaciekRM250
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam Suzuki RM 250 z roku 1985.

Mam problem, po odpuszczeniu manetki silnik gaśnie... Nie da rady za żaden sposób tego ustawić.

Poniżej daje link do aukcji z Suzukim z takim samym gaźnikiem jak mój.

 

http://img16.staticclassifieds.com/images_tablicapl/337431805_5_1000x700_suzuki-rm-250-wszystkie-czesci-duzo-nowych-kartery-kola-rama-lagi-wal-zachodniopomorskie.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze tam jest gaznik mikuni tez mialem problem z wolnymi w yz 125. Kolego obroty byly i zanikly cy wogole nie bylo? Pasowalo by zmierzyc kompresje, ja w swoim mierzylem i mam 9bar takze bez szalu ale obroty wolne juz sa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Tłok Wossnera + nowo wbita tuleja, wypalił może z 8litrów paliwa. (Podobno 3 u poprzedniego właściciela)

Ciężko jest go odpalić na popych ze względu iż przy wadze ponad 100kg koło się poprostu blokuje. (Myślę że kompresja wzorowa)

Silnik był rozbierany wymieniany był simering na wale od strony sprzęgła (brał olej)

Po wkręceniu tej złotej śrubki nie ma praktycznie reakcji...

Obrotów nie ma odkiedy go kupiłem...

Tłok oraz Cylinder (tuleja) wymieniana była u poprzedniego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego trzeba w pierwszej kolejnosci dobrze wyczyscic gaznik, rozbierz go calkowicie wykrec wszystkie dysze. Byc moze tylko dysza od wolnych jest zatkana przetkaj ja delikatnie, jesli nie caly korpus gaznika przedmuchaj sprezonym powietrzem kompresorem, wez jakis cieniutki twardy drucig np. z liny stalowej rozplec sobie i poprzetykaj wszystkie kanaly ktore dasz rady, bo do niektorychnie dojdziesz, ub myjka ultradzwiekowa jesli masz dostep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wez jakis cieniutki twardy drucig np. z liny stalowej rozplec sobie i poprzetykaj wszystkie kanaly ktore dasz rady, bo do niektorychnie dojdziesz"

 

Nie polecaj sposobów,które zakazuje serwisówka

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nie mowie zeby czyscil drucikiem dysz, tylko kanaly. Z dyszami trzeba ostroznie aby nie rozkalibrowac otworow bo ma to duzy wplyw na poprawna prace silnika.

Kolego sprawdz ewentualnie lewe powietrze, polaczenie gaznika z cylindrem moze krociec pekniety, oraz simering na wale od strony magneta.

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik założony, sprawa wygląda tak:

- Wolne obroty da się ustawić, tylko że: czasem są (przy takim samym ustawieniu) a czasem zanikają, to raz.

- Bardzo wolno z obrotów wysokich schodzi.

- Minimalne odkręcenie manetki powoduje bardzo duże podwyższenie obrotów...

Pozdrawiam.

 

A z plusów:

- Suzi dostała z jakieś 30 kucy :D Targa nie miłosiernie :P

 

Ref.

Edytowane przez MaciekRM250
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...