Brylu 1989 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Witam MAm nadzieję , że nie dubluje tematu i nie pominąłem podobnego. A więc, stałem się posiadaczem motocykla KTM SX 450 z 2005 roku, nie wiem za wiele na temat jego przeszłości poza tym że jest do wymiany olej i że bardzo długo stał. Tutaj nasuwa się moje pytanie : Co sprawdzić i w jaki sposób żeby szczęśliwy zakup nie zakończył się szajsem z góry dzięki za info i odpowiedzi Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Do wymiany oleju się przyzwyczaj, bo to nie jest jak w bandziorze że wymienisz raz na sezon i gra gitara, tylko wymieniasz co kilkanaście motogodzin. Mimo tego że RFS jest bardzo trwały i idiotoodporny nie czyni go motocyklem idealnym. Może się okazać że np. jest tłok do wymiany, albo powłoka cylindra ma już dość.. Albo wiele innych drogich rzeczy jest do zrobienia. To skomplikowany temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) Powiem szczerze , że zdaje sobie sprawę z szybszego zużywania się części eksploatacyjnych niemniej chciałbym bliżej sie dowiedziec co i jak zdiagnozowac zaraz po kupnie i ocenic co na ten moment jest juz kaput...a hitem byłaby serwisówka.PS; muszę dodać tak poza tematem , że straszny szatan z tego kata i mało nim jeździłem z powodu pracy i wymiany napędu, ale ta moc potrafi nieźle sponiewierać jak sie nie uważa... Edytowane 26 Lutego 2016 przez Brylu 1989 Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Motocykl na stojak, silnik na stół i rozbieraj.. Inaczej nie da się ocenić tego co siedzi w środku i w jakim jest stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 żeby nie zakładać nowego tematu potrzebuje porady, więc mam tak jakby awarie piasty tylnego koła w motocyklu jak wyżej. Nietypowość typowej awarii polega na tym , iż piasta nie jest pęknięta po długość (przed rozsypane łożysko) nie ma luzu na łożysku siedzą ciasno, nawet nie od mocowania zębatki ani hebla.. -problem polega na (powyciąganych szprychach) z niektórych gniazd są wyszarpane za duże otwory, da się coś uklecić?? szkoda bo kupiłem zestaw szprych z nyplami i nowy zestaw naprawczy all bals i teraz ładować kase w używane koło lub co gorsza nową piastę za 1200 pln przy dobrych wiatrach.. może jest jakaś firma wam znana, która podjęła by się nadspawania tego i nawiercenie gniazd? Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Tylna piasta w KTM-ie to wada fabryczna, lubią pękać chociaż w tym przypadku jest inaczej i nie bawiłbym się w takie rzeźbienie na Twoim miejscu.. Bo za jakiś czas może faktycznie piasta strzeli i cała robota pójdzie na marne. Poszukaj jakieś używki ale nie oryginału, np. Talon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) A excell? Znalazlem za tysiaka z oponą zdrową zębatką i tarczą... Nabiłbym te nowe łożyska i moze mialo by to sens... Rawke mam zdrową więc mógłbym sprzedać,tylko co ze szprychami 3 sety utopione Edytowane 19 Marca 2016 przez Brylu 1989 Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Excel jest montowany na pierwszy montaż, pokaż te ogłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) http://olx.pl/oferta/kolo-tyl-felga-kola-excel-19-cali-ktm-sx-sxf-exc-CID5-IDe3AG5.html#d2369a9f92 suma sumarum wolałbym coś wyrzeźbić narazie a za te pieniądze zajrzeć do góry, bo co prawda nic się nie dzieje,ale wolałbym wymienić tłok za wczasu, zanim zacznie wycierać nicasil...-o ile nie mam tuleji bo tego nawet nie wiem Edytowane 20 Marca 2016 przez Brylu 1989 Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 sorka post pod postem ale mam cholerny dylemat i zadumę, kusi mnie strasznie zakup całego koła ze sklepu gn motosport http://gnmotosport.pl/kolo-ktm-r-18-x-2-15-p-216.html , ale jak widać to nie kosztuje 100 ani nawet 500 zł i nie chciałbym zmoczyć..Na plus przemawia to że jest tam wszystko z jednej parafii złożone razem nowe , ale tutaj też pojawia się pytanie ''co to za parafia? '' czy ktoś miał styczność? zna kogoś kto miał? Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.