Skocz do zawartości

KTM 450 SX '05


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

MAm nadzieję , że nie dubluje tematu i nie pominąłem podobnego.

A więc, stałem się posiadaczem motocykla KTM SX 450 z 2005 roku, nie wiem za wiele na temat jego przeszłości poza tym że jest do wymiany olej i że bardzo długo stał. Tutaj nasuwa się moje pytanie : Co sprawdzić i w jaki sposób żeby szczęśliwy zakup nie zakończył się szajsem z góry dzięki za info i odpowiedzi

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany oleju się przyzwyczaj, bo to nie jest jak w bandziorze że wymienisz raz na sezon i gra gitara, tylko wymieniasz co kilkanaście motogodzin. Mimo tego że RFS jest bardzo trwały i idiotoodporny nie czyni go motocyklem idealnym. Może się okazać że np. jest tłok do wymiany, albo powłoka cylindra ma już dość.. Albo wiele innych drogich rzeczy jest do zrobienia. To skomplikowany temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze , że zdaje sobie sprawę z szybszego zużywania się części eksploatacyjnych niemniej chciałbym bliżej sie dowiedziec co i jak zdiagnozowac zaraz po kupnie i ocenic co na ten moment jest juz kaput...a hitem byłaby serwisówka.

PS; muszę dodać tak poza tematem , że straszny szatan z tego kata i mało nim jeździłem z powodu pracy i wymiany napędu, ale ta moc potrafi nieźle sponiewierać jak sie nie uważa...

Edytowane przez Brylu 1989

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

żeby nie zakładać nowego tematu potrzebuje porady, więc mam tak jakby awarie piasty tylnego koła w motocyklu jak wyżej. Nietypowość typowej awarii polega na tym , iż piasta nie jest pęknięta po długość (przed rozsypane łożysko) nie ma luzu na łożysku siedzą ciasno, nawet nie od mocowania zębatki ani hebla.. -problem polega na (powyciąganych szprychach) z niektórych gniazd są wyszarpane za duże otwory, da się coś uklecić?? szkoda bo kupiłem zestaw szprych z nyplami i nowy zestaw naprawczy all bals i teraz ładować kase w używane koło lub co gorsza nową piastę za 1200 pln przy dobrych wiatrach.. może jest jakaś firma wam znana, która podjęła by się nadspawania tego i nawiercenie gniazd?

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna piasta w KTM-ie to wada fabryczna, lubią pękać chociaż w tym przypadku jest inaczej i nie bawiłbym się w takie rzeźbienie na Twoim miejscu.. Bo za jakiś czas może faktycznie piasta strzeli i cała robota pójdzie na marne. Poszukaj jakieś używki ale nie oryginału, np. Talon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A excell? Znalazlem za tysiaka z oponą zdrową zębatką i tarczą... Nabiłbym te nowe łożyska i moze mialo by to sens... Rawke mam zdrową więc mógłbym sprzedać,tylko co ze szprychami 3 sety utopione

Edytowane przez Brylu 1989

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/kolo-tyl-felga-kola-excel-19-cali-ktm-sx-sxf-exc-CID5-IDe3AG5.html#d2369a9f92 suma sumarum wolałbym coś wyrzeźbić narazie a za te pieniądze zajrzeć do góry, bo co prawda nic się nie dzieje,ale wolałbym wymienić tłok za wczasu, zanim zacznie wycierać nicasil...-o ile nie mam tuleji bo tego nawet nie wiem

Edytowane przez Brylu 1989

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

sorka post pod postem ale mam cholerny dylemat i zadumę, kusi mnie strasznie zakup całego koła ze sklepu gn motosport http://gnmotosport.pl/kolo-ktm-r-18-x-2-15-p-216.html , ale jak widać to nie kosztuje 100 ani nawet 500 zł i nie chciałbym zmoczyć..Na plus przemawia to że jest tam wszystko z jednej parafii złożone razem nowe , ale tutaj też pojawia się pytanie ''co to za parafia? '' czy ktoś miał styczność? zna kogoś kto miał?

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...