DZIKOWSKI Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) a jak składacie te wałki dajecie śruby na jakiś klej? Coś słabo Ci idzie czytanie srwisówki :blink:Masz w niej wyraźnie napisane.Żadnego kleju,jedynie olej silnikowy pod łby śrub, ale za to śruby (gwinty) głowicy i cylindra posmaruj smarem molibdenowym. Edytowane 21 Lutego 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Coś słabo Ci idzie czytanie srwisówki :blink:Masz w niej wyraźnie napisane.Żadnego kleju,jedynie olej silnikowy pod łby śrub, ale za to śruby głowicy i cylindra posmaruj smarem molibdenowym.oki czytałem gdzies na forum ze smaruja śruby klejem loctite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie czytaj gdzieś na forum, tylko w serwisówce masz wszystko wytłumaczone, które śruby klejem, które smarem itd. Ale przy tej operacji klej będzie Ci całkowicie zbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie znam na tyle angielskiego żeby ze wszystkim sobie poradzić! a praktyka jest lepsza od wszelkiej teorii. :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Ale tam nie trzeba znać zbytnio angielskiego, na schematach przy danej śrubie bądź elemencie masz te ikonki i to one Ci już powiedzą co i czym konkretnie posmarować Edytowane 21 Lutego 2016 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ale tam nie trzeba znać zbytnio angielskiego, na schematach przy danej śrubie bądź elemencie masz te ikonki i to one Ci już powiedzą co i czym konkretnie posmarowaćNo ok ale ja pytałem z własnego doświadczenia! Znajomemu kiedyś poluzowała się śruba, od łapy wałka! oczywiście była dokręcana kluczem dynamometrycznym! I powiedzcie mi dlaczego w serwisowce jest napisane że wałki z krzywkami maja być skierowane na zewnątrz! przy pomiarze luzów! i tak też zrobiłem! Ale gdy krzywki są skierowane ku górze jest większy luz?? wiec jaki pomiar jest prawdziwy?z góry dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Pomiar luzów robimy w GMP tłoka. Oczywiście po suwie sprężania.Jeden cylinder w motocyklu i prościej być nie może.Wsio. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) czy wie ktoś jak obliczyć jaka płytke zaworowa zamontowac skoro luz jaki powinien byc to 025-030 a luz jaki mam obecnie to 018 płytka jaka była pod tym zaworem to 175 licze na szybka odpowiedz dziekuje i pozdrawiamI trzymać się górnych granic czy wyposrodkować? Edytowane 17 Marca 2016 przez piekar85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.