motif Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Zastanawiam się czy nie jechać i wziąć udział, 11-18 czerwiec. Trasa fantastyczna, koszt znośny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Z ciekawości.. Jaki koszt? I na jakim motocyklu planujesz wystartować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motif Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Z ciekawości.. Jaki koszt? I na jakim motocyklu planujesz wystartować? trochę zależy od terminu zgłoszenia ale normalna stawka na motocykl to 600 euro.Co do motocykla to myślałem jechać albo na xt660z tenere albo crf250l. Do kosztówniestety trzeba też doliczyć kupno roadbooka i trip mastera no chyba że ktoś już ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Te dwa motocykle chyba trochę za słabe osiągi mają jak na taki rajd, nie uważasz? Tzn. amatorsko można jechać i pomysł masz fajny, ale z tego co widziałem to większość motocykli jest typu EXC-F, WR-F itp. Do tego trzeba jeszcze mieć dobre zaplecze mechaniczne żeby w pierwszy dzień jakaś pierdoła nie unieruchomiła motocykla. Sam chciałbym pojechać w jakimś Cross Country.. Ps. Nie lepiej spróbować w Polsce wystartować i zobaczyć z czym to się je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motif Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Te dwa motocykle chyba trochę za słabe osiągi mają jak na taki rajd, nie uważasz? Tzn. amatorsko można jechać i pomysł masz fajny, ale z tego co widziałem to większość motocykli jest typu EXC-F, WR-F itp. Do tego trzeba jeszcze mieć dobre zaplecze mechaniczne żeby w pierwszy dzień jakaś pierdoła nie unieruchomiła motocykla. Sam chciałbym pojechać w jakimś Cross Country.. Ps. Nie lepiej spróbować w Polsce wystartować i zobaczyć z czym to się je? xt660z w zupelności wystarczy dla celów amatorskich, tam wiekszość dróg to offroad gdzie bardziej technika się liczy niż moc. Zresztą tam są też klasy pojemnościowe. XT500 miała 30hp i wygrała Paris Dakar :) a tenerka ma prawie 50hp. W Polsce wybieram się w maju na rajd Tukan, nic innego tego typu o ile wiem nie mamy w kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 xt660z w zupelności wystarczy dla celów amatorskich, tam wiekszość dróg to offroad gdzie bardziej technika się liczy niż moc Jak większość trasy to techniczny offroad, a nie zapier...lanie.. To przede wszystkim znaczącą role odgrywa również waga, musisz też i o tym pomyśleć. W Polsce wybieram się w maju na rajd Tukan, nic innego tego typu o ile wiem nie mamy w kraju. Masz jeszcze np. Baja Carpathia i Transgothica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motif Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Jak większość trasy to techniczny offroad, a nie zapier...lanie.. To przede wszystkim znaczącą role odgrywa również waga, musisz też i o tym pomyśleć. tu masz racje, gdyby tenerka byla 50 kg lżejsza to byłby ideał motocykla dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A jakby ją odchudzić i przerobić typowo pod rajd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motif Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A jakby ją odchudzić i przerobić typowo pod rajd? myślałem o tym ale na razie jest za nowa i mi szkoda. Na samym wydechu mozna 5 kg zaoszczedzić, na akumulatorze pewnie z kilo ale cudów się nie zrobi. Paliwa mniej też leje w teren bo 23 litry sobie waży troche. p.s.A taki sprzęt jak Twoj to jak czesto wymaga zmiany oleju, regulacji zaworów itp? Myślałem prze chwilę o czymś takim jak wr450f ale straszy mnie robienie koło niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) A taki sprzęt jak Twoj to jak czesto wymaga zmiany oleju, regulacji zaworów itp? Myślałem prze chwilę o czymś takim jak wr450f ale straszy mnie robienie koło niego. WR jak i YZ mają wyczynowe silniki, zawory i olej maksymalnie co 15 mth, wiadomo że można jeździć dłużej, ale potem to wszystko się odwdzięcza.. Bo sprawdza się reguła "jak dbasz tak masz". No i w porównaniu do XT660 tam jeszcze dochodzą takie rzeczy jak wymiany tłoka, korbowodu itp. Jak dysponujesz gotówką to można sobie fajnie zrobić taką WR-ke.. Ps. A przeróbka wbrew pozorom nie kosztuje milionów.. Praktycznie seryjny motocykl z tym że ma dołożony duży zbiornik, przednią owiewkę ze stelażem i roadbook'a. Aaa.. I nie musisz od razu robić aluminiowych zbiorników po 20L każdy, wystarczy że wrzucisz jakiś akcesoryjny 15, 20, 25 na miejsce oryginalnego. A do tego jeśli chcesz dorabiasz sobie wyższą owiewkę z laminatu albo i nie.. I wystarczy tylko zamontować rajdowe oprzyrządowanie i gotowe.. Edytowane 5 Lutego 2016 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.