_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Nie to, ze się rozczulam ale zrobił tylko 4400 kilometrów jednak wiadomo, ze wszystko się może zdarzyć a w chińskim wszytko może się zdarzyć x2. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ciśnionko trochę małe, optymalne to 10-12 bar, a minimum 7 przy którym silnik może (ale nie musi) pracować. Nowy komplet części i będzie ok, po złożeniu wszystkiego silnik powinien zagadać. Po udanym odpaleniu skuterka ewentualną kontrolę prawidłowego działania układu zapłonowego (punkt zapłonu) sprawdzisz stroboskopem. Zdarza się że moduły padają na różny sposób.... co skutkuje nieraz takimi zjawiskami, które wprawiają w zdziwienie. Monter z tym przebiegiem 4400 to możliwe, u mnie zdarzały/zdarzają się częste i gęste generalki po 5-6tyś/km. Doszedłem do wniosku, że zasadniczy problem tkwi w układzie smarowania 4T, który (pomimo obecności pompy olejowej) jest słabo rozwinięty, przez co trzeba pilnować stałego poziomu oliwy w silniku. PS. Daj znać czy udało się odpalić dziada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Pierdzi aż miło, prawie 12 barów.Dzięki koledzy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.