Bartekk Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 W moim Janku postanowiłem wymienić gaznik dostałem prawie nówke z gazeli w lepszym stanie nish mój i zmieniłem z moim motor zapalał po trudzie miał wolne obroty a na wysokich sie dusił kombinowałem z ustawieniami uszczelkami i nic. Założyłem spowrotem stary na silikon jak był załozony i to samo sie działo. wziołem Spowrotem gaznik od galzeli założyłem uszczelke zero silikonu przylgnie wyruwnałem i motor sie zalewa nie zapala jak sie go pchnie to zapali ale nie równo chodzi przerywa a jak sie chce ruszyć to słabnie. Może ktos miał coś podobnego i wie jak to usunąc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Witam Po pierwsze nie wolno stosować silikonu w gaźniku!!Po drugie gaźnik z gazeli który dostałes pewnie ma przelot 24 mm zamiast 26 i mniejsze dysze i rozpylacz, musisz to sprawdzić. Zerknij też na ustawienia iglicy, jezeli masz oryginalny tłok to powinna być ustawiona mniej więcej na środku, jeżeli z FSO to w najniższej pozycji czyli na najwyższym rowku. Mogą być tez pozapychane kanaliki więc w ostateczności mozesz go rozebrać i porządnie wyczyścić.Przylgnia musi być w idealnym stanie, jeżeli jest nierówna to można ja łatwo naprawić za pomocą szyby i papieru ściernego. Uszczelka pod gaźnik powinna być gruba i dobrze wykonana żeby nie robiła progu w miejscu połączenia z głowicą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Jest jeszcze ejden problem jak go kopie to z dziurki nadmairu paliwa z gaznika leci paliwo tak jaby kompresja szła w gaznik. załozyłem stary gaznik na którym jezdziło i jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Jush sie wyjaśniło problem tkwił w głowicy prowadnice miały zaduze otwory i sie wybiło i zdeformowało gniazdo zaworu wydechowego zawór miał przelot jak był zamknięty i nie działało. Prosze o usunięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.