Qadrat Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Motocykl to BMW F650, 1995r. Kobieta ostatnio przed wyruszeniem w trasę po asfalcie ustawiła sobie pokrętłem od regulacji tylnego zawieszenia na "20 kliknięć" czyli na średnio twarde (skala jest od 0 do 40 obrotów). Dzisiaj chciałem nasmarować łańcuch a tu psikus bo motocykl na centralnej stopce a tylne koło dotyka podłogi i nie da się przekręcić. Wcześniej po prostu stawiałem motocykl na centralce i między oponą a podłogą były ze 3cm odstępu i mogłem swobodnie obracać kołem. Regulacja pokrętłem tego nie zmienia, koło nie unosi się w powietrze, muszę podkładać młotek między wahacz a podłogę.Miał ktoś taki przypadek? Czy to jest jakiś problem z tym układem regulacji zawieszenia? Co tam się mogło stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Przyczyna się znalazła, aż wstyd, że wcześniej tego nie zlokalizowałem. Gdzieś się pogubiły elementy dolnego mocowania amortyzatora do wahacza: śruba, tulejka, łożysko, uszczelniacze... Amortyzator dołem tylko opierał się o wahacz, nie był przykręcony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.