Skocz do zawartości

BMW F650 - tylne zawieszenie "opadło"?


Rekomendowane odpowiedzi

Motocykl to BMW F650, 1995r.

Kobieta ostatnio przed wyruszeniem w trasę po asfalcie ustawiła sobie pokrętłem od regulacji tylnego zawieszenia na "20 kliknięć" czyli na średnio twarde (skala jest od 0 do 40 obrotów). Dzisiaj chciałem nasmarować łańcuch a tu psikus bo motocykl na centralnej stopce a tylne koło dotyka podłogi i nie da się przekręcić. Wcześniej po prostu stawiałem motocykl na centralce i między oponą a podłogą były ze 3cm odstępu i mogłem swobodnie obracać kołem. Regulacja pokrętłem tego nie zmienia, koło nie unosi się w powietrze, muszę podkładać młotek między wahacz a podłogę.

Miał ktoś taki przypadek? Czy to jest jakiś problem z tym układem regulacji zawieszenia? Co tam się mogło stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna się znalazła, aż wstyd, że wcześniej tego nie zlokalizowałem. Gdzieś się pogubiły elementy dolnego mocowania amortyzatora do wahacza: śruba, tulejka, łożysko, uszczelniacze... Amortyzator dołem tylko opierał się o wahacz, nie był przykręcony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...