Gość yeuop Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Zawsze robilem raczej krotsze podroze (max miesiac czy dwa) i tak sie zastanawialem, jak tez niektore kwestie ogarniaja prawdziwi Podroznicy. A wiec tak:1. CPD - jak go zalatwic, jezeli sie wyjezdza na trzy lata w kawalku? Da sie? 2. Jak zalatwiac wizy? Po prostu zawsze w danym kraju wyrabia sie wize do nastepnego?3. Dwa paszporty - czy to koniecznosc? Paszport ma ledwo ze 40 stron (nawet nie wiem dokladnie), a krajow do przejechania bedzie znacznie wiecej. 4. Przewoz motka miedzy kontynentami - w tej kwestii jestem calkowicie zielony. Czy moze ktos cos napisac w temacie? Interesuje mnie, jak to wyglada (koszty, czas trwania, formalnosci) z Australii do US and A (lub Kanady) oraz gdzies z Ameryki Poludniowej do Polski.5. Przeglad motka w moim przypadku wazny jest 2 lata. Czy tego rodzaju temat po prostu sie olewa? :)6. Ile kasy mogloby wystarczyc na zrobienie calosci po kosztach? Oczywiscie bez szczegolow trudno cokolwiek okreslic, wiec podam tyle: 3 lata, ponad 100tys. km, kilkadziesiat panstw. Wiecej nie wiem :) Narazie nie wiem, czy chce to zrobic, jestem w fazie zastanawiania sie. Poki co zrobilem tyle, ze wyjechalem za granice, by moc miedzy innymi na to odlozyc. Prosze wylacznie o odpowiedzi w temacie, dziekuje!piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Myślę, że oni mogliby Ci wiele podpowiedzieć, ale niestety nie mam już z nimi kontaktu.http://www.scigacz.pl/Motocyklem,z,Singapuru,do,Polski,7780.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...