krzychufmx Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Witam. Otóż jakoś udało mi się przywrócić żywotność siilnika z Bety Rk6, jest to silnik KTMa exc 50. Tylko okazało się że nadal coś jest nie gra z dopływem, a konkretnie to jedna z płytek membrany rozstrzępiła się. Oryginalnie są zrobione z włókna węglowego, jednakże ciekawi mnie czy da radę wykonać taką płytkę z jakiegoś innego sprężystego cienkiego materiału? Czy ktoś może kiedyś coś takiego dorabiał i zna może sposób? ;) Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.kowalewsk Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Dobra robota. Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 ciekawi mnie czy da radę wykonać taką płytkę z jakiegoś innego sprężystego cienkiego materiału? Sprężystość o której wspomniałeś jest bardzo istotna w pracy silnika 2T. Dobiera się ją pod względem grubości płytek (membran).Jeśli będzie zbyt sztywna,to zapomnij że moto zapalisz z buta-nawet przy wzorowym ciśnieniuZbyt sprężysta,to górne obroty zjebiesz. Mieloch motocykle ma różnej grubości arkusze i możesz sobie wyciąć kształty jakie potrzebujesz. Możesz sobie popróbować na różnych grubościach,ale nie zmieniaj materiału,bo zabijesz silnik jak coś wpadnie do skrzyni korbowej. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Wydaje mi się że w tej becie jest taka sama membrana jak w silnikach am6 czyli różne tzr rs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Tak jak piszecie, pomierzyłem dokładnie tą płytkę i faktycznie okazało się że cała membrana jest identyczna jak w am6. Generalnie udało mi się to jakoś ogarnąć, ale chyba nie będę dłużej trzymał tej bety bo znaleźć do niej nawet najbardziej popularne części jest ciężko ;) Temat można zamknąć, pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.