mecglider Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) cześć chłopaki i dziewczynyjeśli ktoś byłby zainteresowany albo zna kogoś kto by był dajcie znać - a i jeśli mógłbym prosić o podanie dalej .z góry dzięki W ZWIAZKU Z JAKIMIS PROBLEMAMI TECHNICZNYMI NIE WYSWIETLAJA SIE ZDJECIA - BEDE EDYTOWAL POSTA ABY JE DODAC__________________Witam wszystkich.Sprzedaję moją ukochaną VFR’ke ;( powód dość prosty – urodził mi się syn w tym roku i mam szlaban na motor.Oto treść ogłoszenia:MARKA: HONDAMODEL: VFR V-tec POJEMNOŚĆ: 800ccMOC: 108KMROCZNIK: 2002PRZEBIEG: 60909kmSTAN TECHNICZNY: BDB3ci WŁAŚCICIEL (Pierwszy w Polsce)Ogloszenie dotyczy mojego prywatnego motocykla, nie jestem handlarzem, dlatego nie będzie ściemniania tylko suche fakty.Motocykl 100% bezwypadkowy, nie ma problemu żeby sprawdzić go w dowolnym warsztacie.Nie motocykl nie ma miedzy 23tys km a 44tys km jak większość ogłoszeń - 61tys km to aktualny stan licznika.Bardzo dokładny opis motocykla można przeczytać w artykule poniżej – chodź myślę, że o tym motocyklu pisać za wiele nie trzeba :]„Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału”http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%20gdy,technika,siega,idealu,1648.htmlVFR’ka jest w najpiękniejszym dla tego motocykla kolorze – czerwonym -----HISTORIA MOTOCYKLA ----- – Luty 2002 – nowy motocykl zakupiony w Belgii u dealera Hondy „Bike Zone” w Brukseli – pierwszy właściciel przejechał około 3tyś km.– Wrzesień 2002 - drugi właściciel zakupił motocykl w Belgii w Brukseli – pierwszy właściciel przesiadł się na Varadero – przejechał od 3tys do 20,385 km.– Maj 2008 – motocykl zakupiony przeze mnie (3ci właściciel) u autoryzowanego dealera Hondy w Brukseli przy stanie licznika 20,385km – drugi właściciel przesiadł się na Honde CBR– Maj-Lipiec 2008 – motocykl użytkowany przeze mnie na dojazdy do pracy w Brukseli oraz wypady weekendowe, licznik z 20,385km do 24,000km– Lipiec/Sierpień 2008 – 3 tygodnie w siodle, podróż na południe Europy (licznik z 24,000km do 32,000km)– Sierpień 2008-Czerwiec 2009 motocykl stoi w garażu, jest regularnie przepalany i konserwowany,– Czerwiec 2009 – rejestracja motocykla w Polsce Gliwicach przy stanie 32 tyś km– Czerwiec 2009-Maj 2011 motocykl stoi w garażu bo mieszkam nie w Europie (sporadyczne wypady w lato max do 300km, regularnie przepalany i konserwowany), stan licznika 40tys (10/2011)– Czerwiec 2011-Lipiec 2013 – użytkowany w okresie „jezdnym” na sporadyczne wypady– Lipiec-Sierpień 2013 wycieczka po Bałkanach 3 tygodnie około 8,000km– Wrzesień 2013 – Lipiec 2015 do dzisiaj sporadyczne jazdy motocyklem, stan licznika na dzień dzisiejszy 60909km------ WADY MOTOCYKLA ------– na prawej pokrywie silnika ślad po wywróceniu motocykla na parkingu przez ostatniego właściciela (patrz zdjęcie ), –mały odprysk lakieru na baku z lewej strony (patrz zdjęcie) – prawdopodobnie jakiś mały kamień spod kół (odprysk jest od 2008 roku). – ślady użytkowania tu i tam (do wglądu podczas wizyty)------ ZALETY MOTOCYKLA------Motocykl regularnie serwisowany tylko u autoryzowanych dealerów Honda, Brukseli/Wrocław:1) 2002 przy stanie 1tyś km (Bruksela)2) 2002 przy stanie 6tyś km (Bruksela)3) 2003/09/24 przy stanie 12tyś (Bruksela)4) 2005/03/30 przy stanie 16,537km (Bruksela)5) 2008/07/18 przy stanie 24,010km (Bruksela)6) 2011/10/21 przy stanie 39,627km (Bruksela)7) 2013/06/16 przy stanie 49,000km (Wrocław , RPM motocykle, mam dokumenty pokazujące co było zrobione)8-my Musisz sam zrobić (aktualnie 61,000km)Bardzo dobry stan ogólny / Opony / Łańcuch / dodatki.Zadbany z pełną historia Moto jest gotowe na bardzo długie trasy (GPS, lądowanie akumulatora, kufry, gniazdo zapalniczki) - najwięcej zrobiłem z żonką około 9tys w 19 dni (2008r).----- OPONY-----Opony stan BDB wymienione na nowe w 2013(stan licznika 44700km) ,Stan BDB jak na zdjęciach: TYŁ i PRZÓD Michelin Pilot Road 3 ----- ŁAŃCUCH ----- Stan łańcucha dobry wymieniony 2013 – przejechane około 12tys km.----- ZABEZPIECZENIA ----- Motocykl wyposażony jest w dwie blokady elektroniczne oraz 2 mechaniczne1) Immobilizer HISS (Honda Ignition Security System) – standard od Hondy2) Auto-Alarm uniemożliwiający odpalenie motocykla bez uprzedniego wyłączenia alarmu (pompa paliwowa nie zadziała).Auto Alarm z funkcja ANTYNAPAD (trzeba wymienić baterie w pilocie)- w razie, jeśli ktoś strąci kierowcę z motocykla (np. na skrzyżowaniu) i będzie chciał odjechać, kierowca ma do dyspozycji pilota. Po naciśnięciu przycisku, po 3 sekundach na motocyklu włączy się syrena i wszystkie kierunkowskazy, a po kolejnych sekundach alarm odetnie paliwo i motocykl stanie. System wart jest około 600euro czyli jakieś 2400PLN.3) Blokada na tarcze hamulcową renomowanej firmy OXFORD (patrz zdjęcia) z linką na hamulec/sprzęgło przypominająca o założeniu blokady4) Łańcuch w osłonie gumowej na tyle kolo ----- KUFRY ----- Motocykl wyposażony jest w system 3 kufrów firmy Givi (patrz zdjęcia), nowy zestaw zakupiony w 2013 roku:– Givi E55N Maxia - kufer centralny o pojemności 55L (z opcjonalna wyściółka + opcjonalne oparcie) – spokojnie mieści 2 kaski rozmiaru L ()– Givi E41 - 2 kufry boczne o pojemności 41L (2x torba wewnętrznaKomplet kupiony w 2013 roku na stronie motobagaz.pl Cena takiego kompletu to około 2700PLN.Kufry jak to kufry są gdzie porysowane tu i tam, ale generalnie stan BDB – nie są one nowe więc proszę nie oczekiwać stanu „nówki nieśmigane” jak to można czytać w niektórych ogłoszeniach. ----- GPS -----Motocykl wyposażony również w GPS firmy GARMIN z mapa na całą Europę z dożywotnia aktualizacja map.Pod GPS przygotowałem i zamontowałem podkładkę na kierownicy oraz zamontowałem gniazdo zapalniczki do podłączenia GPS – kabel pod kanapą i pod bakiem do kierownicy.Zamontowane gniazdo zapalniczki z zasilaniem do GPS oraz zamontowana na kierownicy podkładka pod przyssawkę od GPS ----- AKUMULATOR ----- Do motocykla zamontowany jest na sale system ładowania akumulatora. System podłączony jest do akumulatora i na zewnątrz wystaje tylko kabelek, który podłącza się do zasilania.System utrzymuje stale ładowanie podczas długiego garażowania na przykład zimowego, a co za tym idzie trzyma akumulator w dobrej kondycji. ----- PODSUMOWANIE----- Jeśli już ktoś szuka VFR to wie czego chce i za bardzo o samym motocyklu pisać nie trzeba.Przejechałem tym motocyklem około 35tys km bez żadnych problemów.Motocykl pojeździ jeszcze dwa razy tyle albo i więcej.Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Ustani przegląd techniczny w czerwcu.Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym, zasadniczo bez wad widocznych jak i ukrytych.Motocykl bardzo wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera (można pytać mojej żony :) ), doskonały na dalekie wyprawy. Sprawdził się także jako środek lokomocji do pracy w zakorkowanym mieście – mimo pozornie dużej masy i gabarytów, spokojnie przeciska się między samochodami – nawet z 3 kuframi :) .Posiadam pełną historię i wszystkie dokumenty dotyczące motocykla – poza tym mogę dokładnie opowiedzieć co się działo z motocyklem od nowości, wytłumaczyć każdą ryskę na motocyklu i opowiedzieć, kto był poprzednim właścicielem. Do motocykla są klucze:- oryginalny kluczyk do motocykla z immobilizerem- oryginalny pilot do alarmu - kluczyk do blokady na tarcze hamulcową firmy OXFORD (niebieski mały kluczyk na zdjęciu)- kluczyk do blokady na tyle kolo- kluczyk do kufrów bocznych + 1x kluczyk do kufra centralnego (czerwony kluczyk na zdjęciu) Posiadam także oryginalna czerwona osłonę na siedzenie pasażera – rzadko używana gdyż jeździłem głównie z żoną, aczkolwiek jedno mocowanie jest złamane (sam złamałem podczas przechowywania :/ ).------- CENA ------ Każdy chyba wie, że nie ma czegoś takiego jak OKAZJA czy OKAZYJNA CENA przy kupnie motocykla.Trzeba mieć pewność, ze motocykl w bardzo dobrym stanie i 100% bezwypadkowy.Cena, jakiej oczekuję za wszystko co powyżej opisane to 17,500PLN (możemy podyskutować)– biorąc pod uwagę doskonały stan motocykla, jego historie i aktualne wyposażenie, cena nie wydaje się wygórowana.* proszę nie pisać ze za drogo i oferować 12 albo 14 tys* proszę nie pisać ze można kupić nowszy model taniej itp itd,* proszę nie pisać ze to, ze tamto a zupa była za słona...droga wolna można kupić na allegro jeśli ktoś woli - to można znaleźć dużo motocykli "nieskładanych", "nie po szlifie", "nie spawanych", i starsza Pani dojeżdżała do kościoła w niedziele..... a i nie paliła w środku ------ KONTAKT ------- Motocykl do oglądania w Gliwicach – dokładny adres tylko po wcześniejszym umówieniu się. Wszelkie pytania proszę kierować na adres mailowy marcin.machynia[MALPA]gmail.comKilka zdjęć na koniec: https://lh3.googleusercontent.com/DH8FYucDhedcOtjZPqbbA-uGJu9YJ49OdtauwOhCN_0-=w1775-h1183-no https://lh3.googleusercontent.com/r5vVCa2x8IsUBY0AsxTrh1kXRsnFicYUSb_fMBLddx27=w1578-h1183-no https://lh3.googleusercontent.com/p0XvUFUd5bfMT8sM7mGIdax4w-DmzlUEfvPgEARStRVN=w1775-h1183-no https://lh3.googleusercontent.com/nWMOy8Lys5boZezRL5fcibSldmDZEjRuCa1JeqE30lj4=w1578-h1183-no https://lh3.googleusercontent.com/WMweBkZRO-FngMOk1OhLqo9bZDgQmnlgtoLMWSXUzJS4=w1578-h1183-no Oraz filmikiFilmik nagrany w maju 2008 przy odbiorze motocyklaFilmik gdzieś na obwodnicy Brukseli dziekiPS.Jeśli ktoś uważa, że taki rozwlekły opis to jakaś ściema – proszę przeczytać opis mojego pierwszego motocykla który sprzedawałem wcześniej.http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=97678&hl Edytowane 5 Lipca 2015 przez mecglider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.